Jump to content

Uncharted: Drake's Fortune


Crusader
 Share

Recommended Posts

Har kommit till Kapitel 11 och det känns som om det enda man gör är att skjuta pirater som aldrig tar slut. Inget spel man spelar igenom nykter iallafall.

Håller helt med dig. Det är ett fruktansvärt enformigt spel.

@Henkibojj: Absolut, ska spela ut det sen ska jag ändå göra mig av med det. Får inte mycket hos spelbutiken så du kan lika gärna få köpa det för en billig peng. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, hyffsat spel, inget mer. :)

Kan omöjligen förstå att hysterin var större över detta spel än över assassins cred då de spelen inte ens är jämförbara.

Nåja, skulle nån vilja köpa det så PM:a, slänger ut det på Tradera på Tisdag.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, hyffsat spel, inget mer. :)

Kan omöjligen förstå att hysterin var större över detta spel än över assassins cred då de spelen inte ens är jämförbara.

Nåja, skulle nån vilja köpa det så PM:a, slänger ut det på Tradera på Tisdag.

Tyckte Assassins och Uncharted var lika bra faktist, båda var repetitiva och båda hade fina miljöer, inte för att jag tänker sälja dem men om jag var tvungen att slänga bort en av dem (om mitt liv hängde på det) skulle jag slänga ut mig själv genom fönstret

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Nu när GTA IV kommer i slutet på april behöver jag ett eller två spel fram tills dess. Army of Two är jag grymt sugen på, men det kommer väl i mars, tror jag. Så Uncharted får bli spelet fram tills dess - är det någon här som säljer sitt?

Det var ju tydligen rätt kort, så de som skaffat spelet lär ha kört klart det både en och två gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Uncharted-utvecklaren Naughty Dog bekräftar nu genom vice VD Christophe Balestra att man har påbörjat utvecklingen av uppföljaren till Uncharted: Drakes Fortune. Det kommer inte som någon större förvåning men en officiell bekräftelse är alltid att föredra framför självklara slutsatser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uncharted-utvecklaren Naughty Dog bekräftar nu genom vice VD Christophe Balestra att man har påbörjat utvecklingen av uppföljaren till Uncharted: Drakes Fortune. Det kommer inte som någon större förvåning men en officiell bekräftelse är alltid att föredra framför självklara slutsatser.

Har det kommit screenshots från tvåan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...
Läste för ett tag sedan att Uncharted kommer bli trilogi, kan ha blandat ihop med ett annan spel. Men jag är ganska säker. :unsure:

Jo, jag hörde det ungefär vid release men så sent som i somras, eller ännu senare, hörde jag att Uncharted 2 (eller serien) skulle läggas ned pga dåliga försäljningssiffror. Lustigt då att U:DF blev Platinumsäljande.

"Uncharted received several accolades from web review sites such as Kotaku and IGN, who named it their PlayStation 3 game of the year.[52][53] The game went on to sell one million copies after its first ten weeks of retail,[54] and later became one of the first batch of titles to be released as part of Europe's budget Platinum range of best-selling titles.[8]"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enda jag vet är att Assassins Creed skulle bli en trilogi. Kul med ett nytt Uncharted, undrar vad för sjuka helt "out of the blue" monster dem tar med den här gången. Seriöst, ingenting byggde upp för att dem skulle komma i ettan. Kan fortfarande inte släppa hur helt paff jag blev, det var ett äkta wtf är det här nudå- moment", och jag anser fortfarande att efter ha battlat pirater, soldater och sen helt plötsligt skjuta varelser som ser ut som dem kommit direkt ur The Descent (film) är riktigt fult. Men jag älskar spelet still.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enda jag vet är att Assassins Creed skulle bli en trilogi. Kul med ett nytt Uncharted, undrar vad för sjuka helt "out of the blue" monster dem tar med den här gången. Seriöst, ingenting byggde upp för att dem skulle komma i ettan. Kan fortfarande inte släppa hur helt paff jag blev, det var ett äkta wtf är det här nudå- moment", och jag anser fortfarande att efter ha battlat pirater, soldater och sen helt plötsligt skjuta varelser som ser ut som dem kommit direkt ur The Descent (film) är riktigt fult. Men jag älskar spelet still.

Det var ju

El Dorados förbannelse som gjorde spanjorerna till "out-of-the-bluray"-monster, så det hade ju en anledning även om de kunde ha hittat nån bättre följd/resultat av förbannelsen.

. Mig gjorde de ändå inte så mycket som de gjorde dig iallafall, men hoppas de inte gör det ännu värre i tvåan. Aliens eller liknande vore alldeles för mycket, som senaste Indiana Jones-filmen fast 20 gånger värre.

EDIT: Kom på att jag gillar det här spelet så skarpt att jag satte mig och gjorde ett signaturtema :unsure:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ju

El Dorados förbannelse som gjorde spanjorerna till "out-of-the-bluray"-monster, så det hade ju en anledning även om de kunde ha hittat nån bättre följd/resultat av förbannelsen.

. Mig gjorde de ändå inte så mycket som de gjorde dig iallafall, men hoppas de inte gör det ännu värre i tvåan. Aliens eller liknande vore alldeles för mycket, som senaste Indiana Jones-filmen fast 20 gånger värre.

EDIT: Kom på att jag gillar det här spelet så skarpt att jag satte mig och gjorde ett signaturtema :unsure:

Du menar att du klippte en bild och la ditt namn på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...