Jump to content

Team Fortress 2


Desmar
 Share

Recommended Posts

Hur gör man om man glömt bort sitt lösenord och svaret på the Secret Question? :S

Du får nog maila dom.

Och även ta kort på en spelkartong för att visa att du äger spelet och det måste ligga i steam gamelisten och så måste cd-nyckeln vara med på kortet.

Men börja med att maila dom och se om dom kan göra nått utan all denna information, det är ju värt ett försök :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 577
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du får nog maila dom.

Och även ta kort på en spelkartong för att visa att du äger spelet och det måste ligga i steam gamelisten och så måste cd-nyckeln vara med på kortet.

Men börja med att maila dom och se om dom kan göra nått utan all denna information, det är ju värt ett försök :D

Jag har ju tillgång till mailkontot som Steam är registrerat på så jag lär säkert ha mitt kvitto från när jag köpte TF2...

Annars kan jag iofs köpa Valve Pack nu när det ändå är så billigt så får jag ju L4D2 ;D

Ska maila dom senare då, tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Förstår inte riktigt varför dom ens släppte det till PS3 när dom aldrig uppdaterar det där ens.

Det var väl också rätt längesen dom bestämde sig för att sluta med det?

Har för mig att dom ska vänta tills alla class-uppdateringar är klara och sen släppa det så att det kostar så lite som möjligt. Så var det iallafall på Xboxen, eftersom Micro$oft inte låter dom släppa det gratis

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har för mig att dom ska vänta tills alla class-uppdateringar är klara och sen släppa det så att det kostar så lite som möjligt. Så var det iallafall på Xboxen, eftersom Micro$oft inte låter dom släppa det gratis

Wait what?

Ska microsoft ta betalt för att folk ska kunna spela ett spel som några andra skapat? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wait what?

Ska microsoft ta betalt för att folk ska kunna spela ett spel som några andra skapat? :D

M$ tar betalt eftersom det kostar för dem att host:a materialet på deras servrar (XBL) för att folk ska kunna ladda ner.

Sedan vet jag inte hur mycket de tar ut i vinst för det, men det är ett system som är logiskt eftersom uppdateringarna för Xbox går från Valve genom M$'s servrar till användaren, medan på PC så går det direkt från Valve (Steam) till användaren, utan en mellanhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...