Jump to content

Team Fortress 2


Desmar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 577
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Näe nu börjar jag bli trött på det här. :confused:

Jag krashar i stort sett varenda gång servern byter bana så jag brukar hålla mig till 24/7 servrar, men om man håller sig till servrar som oftast är packade (2fort2furious, Facepunch) och man har skitkul så... byter det bana och man krashar ned till marken igen. Och när man startar spelet igen har någon tagit din slot. Skittråkigt. Någon som vet hur man fixar det?

Redigerad av Jojje
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näe nu börjar jag bli trött på det här. :)

Jag krashar i stort sett varenda gång servern byter bana så jag brukar hålla mig till 24/7 servrar, men om man håller sig till servrar som oftast är packade (2fort2furious, Facepunch) och man har skitkul så... byter det bana och man krashar ned till marken igen. Och när man startar spelet igen har någon tagit din slot. Skittråkigt. Någon som vet hur man fixar det?

Jag skulle testa installera om spelet. Brukar funka för det mesta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
källa? D:

Behövs ingen källa mer än lite sunt förnuft och att kolla på sakerna lite noggrannare.

1. Hela uppdateringen ligger på adressen "http://guarddog.50webs.com/" - det skulle ju vara lite konstigt om Valve började använda gratishoster för sina TF2-uppdateringar? :D

2. Allt är gjort av ett fan, som även förklarar sig längst ner på sida två:

http://guarddog.50webs.com/hats_07.jpg

---

DrStupid:

Så som det gick till var att ett TF2-fan gjorde hundsidan som sedan blev väldigt populär. Valve bestämde sig för att göra en liten respons till det på den officiella sidan.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behövs ingen källa mer än lite sunt förnuft och att kolla på sakerna lite noggrannare.

1. Hela uppdateringen ligger på adressen "http://guarddog.50webs.com/" - det skulle ju vara lite konstigt om Valve började använda gratishoster för sina TF2-uppdateringar? ;)

2. Allt är gjort av ett fan, som även förklarar sig längst ner på sida två:

hats_07_1130459_0.jpg

---

DrStupid:

Så som det gick till var att ett TF2-fan gjorde hundsidan som sedan blev väldigt populär. Valve bestämde sig för att göra en liten respons till det på den officiella sidan.

meh. :D

Hoppas ändå på att det kommer hundar till spelet.. :D

Rubriken känns som ett kanske iaf! "Patent Pending: #1308 - "GUARD DOG"

September 21, 2009 - Saxton Hale"

Redigerad av Nik.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni borde pröva "PropHunt", en mod till TF2 som helt enkelt är kurragömma. Det ena laget blir randomly utklädda till olika föremål på banan (en buske, en trave ved osv) och får en halv minut på sig att gömma sig. Sedan är det upp till det andra laget, som är pyros (som tar skada när de skjuter, så de kan inte bara spreja) att hitta dem på två minuter! ^_^

För att hitta en sådan bana, sök på "ph_".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni borde pröva "PropHunt", en mod till TF2 som helt enkelt är kurragömma. Det ena laget blir randomly utklädda till olika föremål på banan (en buske, en trave ved osv) och får en halv minut på sig att gömma sig. Sedan är det upp till det andra laget, som är pyros (som tar skada när de skjuter, så de kan inte bara spreja) att hitta dem på två minuter! :)

För att hitta en sådan bana, sök på "ph_".

Ah, på tiden att det kom till team fortress 2 också. Det var skitkul till DoDS ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...