Jump to content

Team Fortress 2


Desmar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 577
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om något förtjänar Soldier det mer. Han är mycket mer credit till teamet än en massa demos. Och han behöver mer för att få honom ur sin ditch (ironin hohoho.) och att folk slutar hora med sniper/spy/scout och börjar använda Soldier också.

Det här är ju givetvis pub-gaming då. Men demoman är även overpowered, så han borde inte få något alls förutom en fet nerf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ny update ute nu, demoman har fått några vapen presenterade. Svärd och sköld. Verkar lite sådär tbh, svärdet ger minus på hp och skölden ersätter sticky launcher lol.

Jag undrar om demoman kommer att få några fler updates... Innan TF2 var ute så hade han ju bland annat ett gäng med dynamit som han slängde runt.

Väntar spänt på soldierns update. Kanske får vi använda granaterna han har på bröstet? :rolleyes:

---

Edit: Soldier updaten är här! Första vapnet är en rocket launcher som skjuter snabbare, gör mer skada men radiusen för skadan är reducerad med 70%. Jag kan inte hålla mig tills jag får pröva den!

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det enda jag hoppas på är att valve kommer fortsätta att ge nya vapen till alla klasser lite då och då så det inte bara blir en enda classupdate på alla. Det skulle suga så jävla hårt!

Ja jävlar vad hårt det skulle suga va? VI BETALAR JU FAKTISKT EN ENGÅNGSKOSTNAD FÖR DET HÄR, DÅ ÄR DET FAN DERAS JOBB ATT GE OSS GRATISUPPDATERINGAR FREKVENT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jävlar vad hårt det skulle suga va? VI BETALAR JU FAKTISKT EN ENGÅNGSKOSTNAD FÖR DET HÄR, DÅ ÄR DET FAN DERAS JOBB ATT GE OSS GRATISUPPDATERINGAR FREKVENT!

JAG MENAR INTE GRATIS FSJKDASFDHNSAJKFHASJKFHNASJK

Det skulle suga om dom släppte alla classupdates och sen bara sket i spelet totalt. Kosta eller inte, jag skulle vilja ha mer efter alla klasser är klara!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det enda jag hoppas på är att valve kommer fortsätta att ge nya vapen till alla klasser lite då och då så det inte bara blir en enda classupdate på alla. Det skulle suga så jävla hårt!

Vetetusan om de kommer göra FLER vapen när de är klara med alla klasser. Däremot kan ju vad som helst komma därefter - nya banor, tävlingsupplägg, hattar (och kanske mer, kläder osv), fler grejer i stil med medaljer och så vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För de som inte orkar göra achievements och törs ta risker:

188.40.66.150:27015

Skriv !milestones i vanliga chatten, poof så får ni alla achievements som behövs för de nya milestonesen.

Idling blev ju busted så kanske blir det här det med, men jag har gjort det i alla fall. Jag vet, det är rätt lamt, men jag gjorde det bara för att jag kirrade de två första soldier milestonesen utan att få ett enda jädra vapen. Hoppades på att allt skulle ordna sig på detta sätt, men nu har jag alla tre milestones och bara buff banner. Valves itemservrar blev visst körda i botten med den nya patchen och free weekend.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...