Jump to content

Team Fortress 2


Desmar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 577
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

MEN VAFAN GÖR DOM?

Är dom helt dum i huvudet?

"Öhh vi inför så att folk kan köpa vapen nu herp derp" Ja då kan dom ju lika jävla gärna ta bort craftingen för nu kommer den ju inte uppfylla nån nytta, samma med achievements.

Gaaaah, ett bra spel har gått i botten nu. R.I.P Team Fortress 2

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEN VAFAN GÖR DOM?

Är dom helt dum i huvudet?

"Öhh vi inför så att folk kan köpa vapen nu herp derp" Ja då kan dom ju lika jävla gärna ta bort craftingen för nu kommer den ju inte uppfylla nån nytta, samma med achievements.

Gaaaah, ett bra spel har gått i botten nu. R.I.P Team Fortress 2

Ska dom som inte vill köpa vapen inte kunna få några nya, eller? Jag har redan craftat en ny hatt och hittat två nya vapen, på vilket sätt har det gått i botten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEN VAFAN GÖR DOM?

Är dom helt dum i huvudet?

"Öhh vi inför så att folk kan köpa vapen nu herp derp" Ja då kan dom ju lika jävla gärna ta bort craftingen för nu kommer den ju inte uppfylla nån nytta, samma med achievements.

Gaaaah, ett bra spel har gått i botten nu. R.I.P Team Fortress 2

Dem nya vapnena/hattarna droppar ju med. Man kan också tradea dem.

Förstår inte hur du kan säga att spelet gått i kraven, om jag vill slösa 20 EURO på ett pyro packet så låt mig göra det. Det är ju mina pengar?

Visst är det lite synd att dem gör så att det blir så här, men vadfan..

Dem tjänar ju pengar på spelet, vilket betyder att det inte läggs ner hoppas jag..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men herregud snälla ZcruweN

allting som du kan köpa i shoppen kan du hitta och crafta som vanligt. ja, även färgburkarna, namntaggarna, duell-minigamen och allt sådant.

det enda som INTE kan hittas eller craftas är nycklarna till Mann Co. crates och presenterna man kan dela ut till andra.

om du inte orkar vänta på att ett specifikt vapen ska droppas eller någonting sånt så kan du sprätta iväg lite pengar på att köpa vapnet istället.

typ som mig, jag köpte en sandvich och en direct hit, dom var rätt så billiga, så...

och så har jag färgat min Hound Dog blont ^_^

Redigerad av Jojje
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att dom har förstört charmen att spela i flera timmar för att verkligen få någonting och vara glad över det!

Det är bara det, lär nog ta ett tag innan jag verkligen kommer över det här....

Ohh and also, måste fråga dig Jojje, vet du om dom har ändrat nånting på dropraten i spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men herregud snälla ZcruweN

allting som du kan köpa i shoppen kan du hitta och crafta som vanligt. ja, även färgburkarna, namntaggarna, duell-minigamen och allt sådant.

det enda som INTE kan hittas eller craftas är nycklarna till Mann Co. crates och presenterna man kan dela ut till andra.

om du inte orkar vänta på att ett specifikt vapen ska droppas eller någonting sånt så kan du sprätta iväg lite pengar på att köpa vapnet istället.

typ som mig, jag köpte en sandvich och en direct hit, dom var rätt så billiga, så...

och så har jag färgat min Hound Dog blont ^_^

Hade du frågat hade jag kunnat ge dig en sandvich gratis.. haha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Det som en gång var så charmigt med TF2 var ju hur sjukt balanserat det var. Alla klasser var bra balanserade och spelet var oftast jämt och långvarigt som ett najs onlinespel ska vara. Hade ingen aning om dessa nymodigheter med hattar och grejor när jag för några veckor sedan ville spela en runda CTF med en kompis som back in the days. Vad jag möts av är ett kaos av prylar, vapen, kläder och annat irriterande. Mina vapen var värdelösa mot varenda motståndare och jag och min kompis tröttnade efter bara några minuter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...