Jump to content

Team Fortress 2


Desmar
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Inlägg 577
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 1 month later...

Häromdagen spelade jag lite Team Fortress 2 och jag gjorde en liten udda upptäckt just då!

Med det nya Interfacet så står det ju längst upp till höger någon class och så står det "Beat this: x dominations as a scout" exempelvis, men min upptäckt var, sannerligen unik!

Vad tror ni? Är ryktena sanna som man har hört tidigare? eller vill Valve bara göra oss fundersamma? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Häromdagen spelade jag lite Team Fortress 2 och jag gjorde en liten udda upptäckt just då!

Med det nya Interfacet så står det ju längst upp till höger någon class och så står det "Beat this: x dominations as a scout" exempelvis, men min upptäckt var, sannerligen unik!

Vad tror ni? Är ryktena sanna som man har hört tidigare? eller vill Valve bara göra oss fundersamma? ;)

Det ändras mellan 'him' och 'her' slumpmässigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, det var ju lite tråkigt. Men jag skulle inte ha nått emot om dom presenterar både en manlig och kvinnlig pyro när "meet the pyro" väl kommer ut! ;)

Har för mig att Valve sagt att dem aldrig kommer bekräfta om Pyro är man eller kvinna. :o

Redigerad av Flaskan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett eller rättare sagt två väldigt dryga problem.

Aight, såfort jag startar TF2 och jag söker en server och joinar på direkten får jag världens MEGA lagg som varar i kanske 30 sekunder, det försvinner dock men ändå!

Det andra problemet är att om jag söker servrar sen refreshar igen så verkar steam dö totalt för mig så jag kan inte hitta servrar på kanske 5 minuter igen (även det här när jag direkt har startat TF2)

Någon som har en aning om hur man löser problemen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...