Jump to content

EA SKATE


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 445
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha någon som fått den här gubben än?

Du måste bryta varje ben i din injury log minst tre gånger för att få den, jag fick den för att jag var vid megarampen vid X games och ständigt hoppade ner med flit för jag ville kolla på replays när gubben skadar sig så fick jag den :unsure:

post-1900-1194914246_thumb.jpg

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha någon som fått den här gubben än?

Du måste bryta varje ben i din injury log minst tre gånger för att få den, jag fick den för att jag var vid megarampen vid X games och ständigt hoppade ner med flit för jag ville kolla på replays när gubben skadar sig så fick jag den :unsure:

Ja den fick jag för länge sen :mf_doof: Lite kul. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska ta mig en funderare över det :unsure: .

Kan någon ge mig tips på vart jag kan klara av att få 3.200 poäng, grinda till fliptrick till manual, samt göra ett åtta meter högt hopp? Jag har prövat vid ett ställe som ligger ungefär vid The Hellavator, men jag lyckas inte hitta någon tillräckligt bra grindspot där :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan någon ge mig tips på vart jag kan klara av att få 3.200 poäng, grinda till fliptrick till manual, samt göra ett åtta meter högt hopp? Jag har prövat vid ett ställe som ligger ungefär vid The Hellavator, men jag lyckas inte hitta någon tillräckligt bra grindspot där :unsure:

Säg till när du är redo att lira online. :mf_doof:

Försök hitta någon halfpipe/ramp och sen är det bara typ grinda på en trottoarkant (stavning?)

Dock så är Plan B warehouse är ett bra ställe för denna challenge! :P

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska ta mig en funderare över det :whistling: .

Kan någon ge mig tips på vart jag kan klara av att få 3.200 poäng, grinda till fliptrick till manual, samt göra ett åtta meter högt hopp? Jag har prövat vid ett ställe som ligger ungefär vid The Hellavator, men jag lyckas inte hitta någon tillräckligt bra grindspot där ^_^

Tror att jag körde det i X Games. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelpost, men det skiter jag fullständigt i just nu. Jag läste en walkthrough för spelet, och där stog det att X-games arena skulle öppnas efter en del uppdrag som jag redan har klarat av, men såvitt jag vet så har jag ingen möjlighet av att kunna gå in där. Hur långt fram i spelet ska man ha kommit för att få arenan upplåst?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelpost, men det skiter jag fullständigt i just nu. Jag läste en walkthrough för spelet, och där stog det att X-games arena skulle öppnas efter en del uppdrag som jag redan har klarat av, men såvitt jag vet så har jag ingen möjlighet av att kunna gå in där. Hur långt fram i spelet ska man ha kommit för att få arenan upplåst?

Alla tidningsomslag med Skateboardmag ska du ha klarat innan X Games blir spelbart. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla tidningsomslag med Skateboardmag ska du ha klarat innan X Games blir spelbart. :D

Jag vet att jag klarade några grejer med Freeway igår, som Race to slappy's. Efter det fick jag en hel del nya grejer att klara av, som en del foton. Men jag vet inte hur jag ska göra för att få ta dom, jag hittar ingenting på kartan? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att jag klarade några grejer med Freeway igår, som Race to slappy's. Efter det fick jag en hel del nya grejer att klara av, som en del foton. Men jag vet inte hur jag ska göra för att få ta dom, jag hittar ingenting på kartan? ^_^

Du vet väl att du kan skifta mellan Skateboardmag icons och Trasher icons på kartan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GAH, jag överlever snart inte längre. Jag kommer aldrig klara av att spela in fyra filmer, som alla ska innehålla en lååång grind, en låång powerslide, massa massa poäng inblandade och ett åttameters-hopp :doh: . Det är bäst för Skateboardmag om detta är förberedelsen inför mitt sista cover, annars blir jag sur.

Förlåt för dålig svenska, jag är väldigt, väldigt bakfull.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GAH, jag överlever snart inte längre. Jag kommer aldrig klara av att spela in fyra filmer, som alla ska innehålla en lååång grind, en låång powerslide, massa massa poäng inblandade och ett åttameters-hopp :doh: . Det är bäst för Skateboardmag om detta är förberedelsen inför mitt sista cover, annars blir jag sur.

Förlåt för dålig svenska, jag är väldigt, väldigt bakfull.

Om du kan göra listor av filmerna du ska så kanske jag kan försöka komma ihåg några spots som jag gjorde dom på.

T.ex:

Powerslide 5m

Grind 15m

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du kan göra listor av filmerna du ska så kanske jag kan försöka komma ihåg några spots som jag gjorde dom på.

T.ex:

Powerslide 5m

Grind 15m

Här kommer de sex filmer jag har kvar (endast tre av dem behövs för att få ett nytt foto på framsidan av SM).

(4300 poäng, 6 grinds, totalt 1080 graders spin.)

(totalt 12 sekunder i luften, 5 meter grind, och en fliptrick to grab to grind)

(5500 poäng i en "No skate zone")

(4250 poäng, 15 meter grind, manual to fliptrick to grind)

(4000 poäng i en "No skate zone" samt 6 grinds)

(5000 poäng, en 5 meter lång powerslide, samt totalt 30 meter grind)

De va de hele, hoppas du minns vart du utförde en del av dem :whistling: . Och om det är någon annan som har tips, kom gärna med dem också!

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...