Jump to content

EA SKATE


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 445
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det blev jävligt fel med min quote här. Jag tänkte vara fräck och quota Lajnux, men mitt tangentbord löd inte. Vad jag ville komma fram till var i vilket fall att mitt rekord också ligger på 16 ben, och att jag har ställt den frågan innan, men det gör inget. Jag älskar alla ändå.

Förlåt. Jag har slut på snus och är helkonstig, verkligen.

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså någon som har nå tips för att göra de andra flipparna förutom kickflip och dubbel osv och shuvit. jag lyckas verkligen inte med dom andra flipsen, vet hur man gör men när jag gör så så blir det bara shuvit eller kickclip/heelflip. Har gjort alla men lottar bara in dom kanske 1/20 gånger

Vet inte direkt om man kan ge några tips. Det är bara att göra som det står att man ska göra :wub:

Eller så kanske du inte vet hur man gör, det är en annan sak. Om nu så är fallet, vilket jag verkligen tvivlar på, så kan du testa köra S.K.A.T.E så lär du nog få reda på någon. Eller trickbook, eller måste man låsa upp tricken? Äh, jag vet inte. Testa trickbook iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har tips på spots där jag relativt enkelt kan klara av FILM - Elbow Jam?

  1. Get 4250 points
  2. Do a 15m grind
  3. Manual to Fliptrick to Grind

Sista är ju egentligen bara att ignorera då det i princip går att göra på alla ställen där det finns en 15m grind så. Tänk också på att man kan behöva lite fart för att grinda 15m.

Acheivment vid alla ben brutna 10 gånger? Im on it, inte alls svårt för mig. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har tips på spots där jag relativt enkelt kan klara av FILM - Elbow Jam?
  1. Get 4250 points
  2. Do a 15m grind
  3. Manual to Fliptrick to Grind
Sista är ju egentligen bara att ignorera då det i princip går att göra på alla ställen där det finns en 15m grind så. Tänk också på att man kan behöva lite fart för att grinda 15m.

Acheivment vid alla ben brutna 10 gånger? Im on it, inte alls svårt för mig. :doh:

Street-delen av X-Games.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte direkt om man kan ge några tips. Det är bara att göra som det står att man ska göra :doh:

Eller så kanske du inte vet hur man gör, det är en annan sak. Om nu så är fallet, vilket jag verkligen tvivlar på, så kan du testa köra S.K.A.T.E så lär du nog få reda på någon. Eller trickbook, eller måste man låsa upp tricken? Äh, jag vet inte. Testa trickbook iallafall.

Jo jag vet hur man ska göra, men jag tycker jag gör precis som man ska men jag lyckas 1/20 gånger kanske :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Street-delen av X-Games.

Tack, men jag klarade det iaf. Hade inte kommit till X-Games ännu. Körde vid den stora halfpipe/poolen utanför community center. Började från en lagom längd, tog tre pushes, manual, fliptrick, grind, ner i pool/halfpipen och sen full fart och sen körde jag en massa grabs och christ air.

Kommit till X-Games nu. När man klarat ut spelet / klarat av X-Games, har man då tillgång till ramparna och allt där inne även i "freeroam"? Då menar jag inte freeroam som man kan välja i menyerna, men i kariär så man bara kan gå in dit och åka? Eller går det bara att köra tävlingar där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack, men jag klarade det iaf. Hade inte kommit till X-Games ännu. Körde vid den stora halfpipe/poolen utanför community center. Började från en lagom längd, tog tre pushes, manual, fliptrick, grind, ner i pool/halfpipen och sen full fart och sen körde jag en massa grabs och christ air.

Kommit till X-Games nu. När man klarat ut spelet / klarat av X-Games, har man då tillgång till ramparna och allt där inne även i "freeroam"? Då menar jag inte freeroam som man kan välja i menyerna, men i kariär så man bara kan gå in dit och åka? Eller går det bara att köra tävlingar där?

Yes, du kommer ha full tillgång till X-Games.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yes, du kommer ha full tillgång till X-Games.

Gött. Hur ska man klara Big air-contestsaken om man inte lärt sig t.ex... Dom som säkert ger mest poäng? Bara lärt mig christ air. Kollar i trickbook men kan ju inte göra t.ex Rocket Air även om jag ser kompinationen. Lär man sig den i en tutorial? Oavsätt om jag gör t.ex Coffin bckflip i första hopper och sedan coffin frontflip eller christ air frontflip så har jag ändå svårt att komma etta. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gött. Hur ska man klara Big air-contestsaken om man inte lärt sig t.ex... Dom som säkert ger mest poäng? Bara lärt mig christ air. Kollar i trickbook men kan ju inte göra t.ex Rocket Air även om jag ser kompinationen. Lär man sig den i en tutorial? Oavsätt om jag gör t.ex Coffin bckflip i första hopper och sedan coffin frontflip eller christ air frontflip så har jag ändå svårt att komma etta. :teehee:

Att snurra och göra trick tycker jag är både lättare och ger mera poäng. Prova att snurra, hålla in någon av grabknapparna och även dra den högra sticken åt något håll. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att snurra och göra trick tycker jag är både lättare och ger mera poäng. Prova att snurra, hålla in någon av grabknapparna och även dra den högra sticken åt något håll. :doh:

Ok. Jo att spin ger poäng är ju tveklöst. Men jag har försökt med spins åt höger och vänster och upp och ner. Nåja, får väl bara fortsätta försöka.

Yay, gjorde någonting som första och en nåntingflip christ air på sista som var värd 2400p eller något, så jag fick 88,nåt poäng. Vann då. Soo. Big airsaken, går den att köra i partymode? Tycker inte X-Gamesparken är så jävla bra ändå. :teehee:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har nu klarat ut spelet, och fick självklart en hel del acheivments på traven. Hade fått en del innan också, men iaf. Kul spel, aboslut värt pengarna. Fixade också:

"Tricked Out"

Performed all Tricks in the Trick Book in Career Mode

en stund efter jag klarat ut spelet.

Om 5G har min gamerscore nått 1000. Det är nästan värt att firas. Ser inte lika noobigt ut när man fått fyrsiffrigt.

Alla med Skate. som kör online, på alla GTASajtares skate. profiles bör ni kolla uploadat footage och photo. Acheivments... :naughty:

"Skate Celebrity"

Reach 20 reviews on a single uploaded photo or piece of footage

Edit: Oops, dubbelpost.

Edit 2: Uhm... Wow.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På vissa filmer från skate kan man se att gubben gör tummen upp efter att ha landat. Hur görs detta eller görs det automatiskt?

På Xbox360 är det iaf på "pil-plattan". Inte joysticksen. Olika saker för vilket håll du trycker. Borde ju vara samma på Ps3. Nån som vill spela över Live nu föresten?

GermanScientist - VickeX

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...