Jump to content

EA SKATE


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Inlägg 445
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Visste redan allt som stog där, men det var trevlig läsning. Längtar verkligen efter Skate. 2. :lol:

Har svårt att fatta varför folk längtar efter skate. 2... Min polare lääängtar också till skate 2.

Jag menar, det kommer ju komma många grymma titlar innan och många grymma titlar efter som är mer värda att längta efter.

Men whatever, jag bryr mig inte.

Jo det gör jag, jag blir störd av det.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Har spenderat några timmar idag framför PS3:an och Skate 2 demot som jag såg fanns tillgängligt för nerladdning. Sjukt pepp på hela spelet!

Nu först? 360 (guld) fick det den 8onde Jan. Och jo, det är supermysigt. Men som alla säger, för kort.

Förhandsbokat spelet idag. Får det väl förhoppningsvis på releasedagen (fredag).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som tyckte att demot var väldigt buggigt? Blev helt galen på att han bara ramlar ihop ibland när man kliver av brädan, och fysiken när man går/springer är verkligen värdelös. Sen trycks startknappen på ibland, kunde inte ens köra partyplay för att startmenyn kom upp hela tiden (testade med tre olika dosor). Men det är bra nya funktioner, och spelet ska köpas!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det släpps nu i veckan va?

Ja, det släpps på fredag. :angry: Har bokat det från discshop idag! :D

Och Merkky, visst fanns det lite buggar här och där, men det var bara när man gjorde lite kluriga saker som man egentligen inte "borde" göra. Att flytta 3 eller 4 föremål på varandra är ju lite överkurs. Och sedan så finns det väl ingen fysik direkt när man inte är på brädan. Du kanske tänker på animationerna? Jag tycker att dom är helt okej. När man flyttar föremål t.ex så ska man ju styra med den högra thumbsticken, inte den vänstra.

Och detta:

Sen trycks startknappen på ibland, kunde inte ens köra partyplay för att startmenyn kom upp hela tiden (testade med tre olika dosor).

förstog jag inte riktigt, men jag kan säga att jag inte alls haft något problem med menyerna, och jag har kunnat köra party play utan några som helst problem. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som tyckte att demot var väldigt buggigt? Blev helt galen på att han bara ramlar ihop ibland när man kliver av brädan, och fysiken när man går/springer är verkligen värdelös. Sen trycks startknappen på ibland, kunde inte ens köra partyplay för att startmenyn kom upp hela tiden (testade med tre olika dosor). Men det är bra nya funktioner, och spelet ska köpas!

Håller verkligen med om att gå-fysiken sög.

Går man upp för trappor så går han som en gorilla med betongskor :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller verkligen med om att gå-fysiken sög.

Går man upp för trappor så går han som en gorilla med betongskor :D

Men dom har ju precis lärt sig att gå! :angry:

EA Black Box har ju själv sagt att dom inte tyckte att det var viktigtast att det såg snyggt ut när man gick, och sen som många skriver så borde man vara glada att dom gett oss möjligheten, eftersom att vi inte alls kunde det i ettan.

Det som jag dock tycker är lite dåligt är att animationerna för att gå är exakt likadana för en kvinna som en man. Det känns inte riktigt som det är rätt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

spelat demot ett flertal ggr nu sen det släpptes på PSN i torsdags. och jag diggar det som fan! coola och snygga nya tricks. va rätt härlig miljö, dock lite mörk,men det är nog variation på hela spelet liksom B)

och sen det dom flesta klagat på är när man går, det är riktigt uselt. jag menar, nej det är inte så viktigt hur det ser ut när man går på ett Skate spel.

men liksom bättre än detta hade dom lätt kunnat. det är mega stelt att svänga, riktigt segt allt som allt när man e av brädan!

skulle vilja se en funktion typ om man e av brädan så skulle man kunna klättra upp på dessa mindre halfpipes! det hade varit coolt! ;)

e riktigt sugen på detta spel, men frågan är om de e värt dessa 600-650:- när man inte är så ekonomiskt fullbordad :whistling:

blir kanske köp på Gamestop där e ju 10dagars öppet köp iaf :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ooh. Discshop har skickat spelet nu. Så det kommer väl någon gång mitt på dagen på fredag. Mysigt att bara få komma hem, ta det lungt med ett helt nytt lir. Inte lika skönt som vid SA (Xbox/PC)-releasen, men ändå.

Skickade beställningar (1 levererade senaste 48 timmarna, 1 obetald)

Estrella 1-pack Micropopcorn 10,00:-

Skate 2 - Xbox 360 649,00:-

Fri Frakt från webshop

Totalsumma: 659,00:-

Skickat som brev med A-Post.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ooh. Discshop har skickat spelet nu. Så det kommer väl någon gång mitt på dagen på fredag. Mysigt att bara få komma hem, ta det lungt med ett helt nytt lir. Inte lika skönt som vid SA (Xbox/PC)-releasen, men ändå.

Gief popcorn!1!11!

Samma här, vart skickat idag. :whistling:

Edit: btw, har discshop "Throwback-pack förbokningserbjudande"?

Webhallen har det, som jag beställde ifrån.

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gief popcorn!1!11!

Samma här, vart skickat idag. :whistling:

Edit: btw, har discshop "Throwback-pack förbokningserbjudande"?

Webhallen har det, som jag beställde ifrån.

Vet inte. Det står iaf ingenting om det på sidan. Men jag bryr mig inte riktigt heller. Tycker inte att det såg ut att vara någonting att ha ändå. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...