Jump to content

EA SKATE


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 445
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 weeks later...

Har spelat lite nu. Demot har en timer på 20 minuter men efter den kan man starta om demot igen...

Demot innehåller hela tutorialen med Coach Frank...

stereo_coach_frank_1166398_0.jpg

...en liten del av ett universitet och ett par stycken tidigare career-"uppdrag"...

De nya grejjerna känns rätt nice... Gillar animationerna när man faller. De är rätt bra, och verkar funka nästan hela tiden... Stor förbättring från skate 2. Så spelet känns riktigt nice, men det är synd bara att demot känns som om det suger bara för att det inte finns något bra ställe att skejta på. Nästan hela universitetet man har är bara platt och innehåller några få trappor och grinds. Typ inte en enda ramp eller halfpipe av något slag. Trist. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med om animationerna när man ramlar. Påminner nästan lite om Euphoria.

Sitter och spelar just nu och kört klart tutorial och bail-grejen. Gillar att man ser skelettet när man bailar.

Något som jag blev förvånad över var hur svårt det var att grinda! Jag missar typ 80%. Det kanske beror på att jag spelar på Hardcore Mode, men det är rätt jobbigt iallfall. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade en rolig grej att göra när man ramlar. :o

9TpUTXC4LGA

Synd att bilden blev så liten. :)

VickeX: Använd Object Dropper då. :w000t:

Ladda upp direkt till skate.Reel från spelet istället. Därifrån kan du ladda ner en .flv-fil... YouTube stödjer .flvfiler så då är det bara att ladda upp den. :mf_doof: Eftersom att det bara är ett demo så kan du (som jag förstått iaf) bara ha ett klipp uppe på .Reel åt gången. Laddar du upp ett klipp och redan har ett där så försvinner det första... Så ladda upp på Reel, ladda ner från Reel, ladda upp på Youtube.

Och jo jag vet att man kan spawna lite stuff med object dropper, men ingen stor bra riktig ramp som man kan göra en halfpipe med. :w000t:

Och hey... Vill du veta en roligare sak att göra när man bailar, tryck på RT när du är i canonball med fötterna neråt mot marken. Wiiii >_<

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...