Jump to content

EA SKATE


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 445
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Graphics creator och teams uppe på hemsidan, gogo!

Mjo såg det.

Gjorde den här, som jag ska sätta på något plank i min megapark.

post-5272-1272103865_thumb.png

...fast den är transparent egentligen. Inte valt någon bakgrundsfärg, så man kommer att se bräd-texturen runt texten, så att det ska se ut som om det är ditmålat. :naughty:

skate3graphicsmegaparktransparent_1167381_0.png

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

25% på demot!

Får se om jag gillar't när jag fått hem det.

Spelade SKATE (1) och hade mycket roligt med det, men köpte aldrig tvåan dock.

Får se hur det blir om jag köper trean när det släpps eller köper tvåan för att det antagligen kommer sjunka i pris då SKATE3 kommer.

Tvåa får du inte missa, bättre än första.

Nya staden ser rätt tråkig ut, även det man ser på videon när en kille glitchar ut ur demot (har inte fått det att funka själv).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäklar funkar det verkligen

Har själv inte provat men tycker det verkar skumt. Varför skulle de lägga ut så mycket yta i ett demo? tar ju bara mer plats när man ska ladda ner det på något man inte "kan" använda. Men imponerande att komma på det om det funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäklar funkar det verkligen

Jag har gjort det ett flertal gånger.

Självklart så får man ju inte hela stan, men det finns några fina ställen ändå. Åker man för långt så faller man genom marken. Så hela stan finns inte där egentligen.

Det tråkiga är att det varken går att använda Object Dropper eller Session Markers när man kör sådär. :shifty:

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har gjort det ett flertal gånger.

Självklart så får man ju inte hela stan, men det finns några fina ställen ändå. Åker man för långt så faller man genom marken. Så hela stan finns inte där egentligen.

Det tråkiga är att det varken går att använda Object Dropper eller Session Markers när man kör sådär. :)

Ah ok det förklarar ju saken :shifty:. Då kan man ju undra ändå varför de tagit med lite fler ställen, har det varit meningen att man ska kunna spela på mer än demo-platsen kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har dåligt ställt. så kommer antagligen inte ha råd med skate 3 när de släpps, så titta på skate 2 och såg att de va ganska billigt. pröva demot och titta lite på youtube men tyckte staden såg riktig tråkig ut? är de värt 250 eller ska man spara till skate 3?

Helt klart värt pengarna, riktigt kul spel. Ju mer du spelar desto mer av staden låser du upp så det finns riktigt mycket yta att åka på och jag har nog aldrig tyckt staden varit speciellt tråkig men kan ju bara tala för mig själv på den punkten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt klart värt pengarna, riktigt kul spel. Ju mer du spelar desto mer av staden låser du upp så det finns riktigt mycket yta att åka på och jag har nog aldrig tyckt staden varit speciellt tråkig men kan ju bara tala för mig själv på den punkten.

Enda jag verkligen hatade med staden var att många ställen förstördes för mig i och med att det var för branta nedförsbackar. Därför höll jag mig mycket runt om matrix plaza.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...