Jump to content

EA SKATE


JSHC
 Share

Recommended Posts

Se där ja.

Vart ligger det här, och vad ska man klara av ?

Jag har klarat storyn..

Antingen så är det ett visst antal Hall Of Meat-challenges du ska klara, eller så är det samtliga Danny Way's challenges. Det var ett tag sedan jag körde sist. Du får testa. Båda två ger dig nya spawn-points som är bra ställen för hall of meat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 445
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Skate 2 kommer den 9 Juni att få nytt nerladdningsbart material (DLC). Nästan gratis också! 240 microsoft points, alltså runt 3 dollar. Dollarn är ju lägre än den brukar så det kommer ungefär att kosta 30-40kr. Det verkar verkligen värt det.

DLC't innefattar en relativt stor bana, som är baserad på (är en exakt kopia, tror jag?!) utav parken den verkliga tävlingen "Maloof Money Cup" tar plats i. Med DLC't följer achievements till 360versionen och nya online freeskate activities.

Kolla på några screenshots här:

http://www.shacknews.com/screenshots.x?gal...37288#img137288

Jag ska lätt köpa det. Det kan helt enkelt inte bara Inte vara värt 30-40kr. Med den där mini-megarampen och halfpipen och så, så ser det verkligen mysigt ut. Kanske speciellt om man gillar att skejta lite verkligare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Hehu, har nördat skate. (ettan) som fan senaste dagarna, låste upp X-Games ikväll (framför en avundsjuk lillebror, det var han som köpte spelet, så han ville komma till X-Games först). Har försökt klara Big Air grejen, men antingen så gör jag en spin för mycket så killen landar fel och ramlar av, men om jag klarar det, så får jag poäng så jag kommer 2:a eller 3:a, vilket trick ska man göra för att få mest poäng? Brukar köra christ-air och sen snurra så mycket som möjligt eller grab och snurra.

Förresten, bästa ögonblicket i spelet: När jag under andra eller tredje dagen gjorde en christ-air backflip i Community Center, då blev jag lite löjligt stolt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehu, har nördat skate. (ettan) som fan senaste dagarna, låste upp X-Games ikväll (framför en avundsjuk lillebror, det var han som köpte spelet, så han ville komma till X-Games först). Har försökt klara Big Air grejen, men antingen så gör jag en spin för mycket så killen landar fel och ramlar av, men om jag klarar det, så får jag poäng så jag kommer 2:a eller 3:a, vilket trick ska man göra för att få mest poäng? Brukar köra christ-air och sen snurra så mycket som möjligt eller grab och snurra.

Förresten, bästa ögonblicket i spelet: När jag under andra eller tredje dagen gjorde en christ-air backflip i Community Center, då blev jag lite löjligt stolt.

Om du är tillräckligt skillad, gör en ollie och en back eller frontflip innan du landar i nedförsbacken. Sedan så kan du göra några olika tricks och landa i manual, och sedan köra manual hela vägen till halfpipen och göra något fint fliptrick där för att sedan göra någon trevlig grab. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fortsätt bara försöka göra så sjuka front och backflips som möjligt man blir bättre väldigt snabbt.

och som nån sa tidigare gör en frontflip när du droppar in i rampen

Klarade det där i förrgår, men tack ändå. Gjorde först en Christ Air 720 typ och sedan en Christ Air 900. Kommer inte ihåg exakt, gjorde iaf antingen christ air eller no foot air och snurra som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Hur gör man 540s under 'Can you spell Girl'? Är ju glitchad, men ska tydligen funka om man gör 540s, men hur jag än försöker kan jag bara göra 360s. Spelar på PS3. Måste man klara den för att få Girl som sponsor?

Jag "fuskade" så jag klarade av den. Satt och försökte ett bra tag innan jag gav upp och följde en guide på Youtube.

Har du testat att dra båda spakarna åt samma håll när du försöker 540?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...