Jump to content

EA SKATE


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 445
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

köpte spelet i lördags. första intrycket va riktigt bra. det är roligt och underhållande absolut.

men det blir sedan extremt frustrerande när man kommer till uppdrag där man fastnar! :(

älskar, verkligen älskar mega compound. spelade knappt ettan, så det stället besökte jag inte ens på ettan :)

anyways, grymt spel för övrigt men jag vettefan om det är värt mina 700? :shifty: kanske lämnar tillbaka det om några dagar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok för er som tycker att något uppdrag på skate 2 var ens aningen svårt måste jag säga L2P

jag har klarat allt på spelet som är värt att göra och det enda som jag behövde flera försök på var en av rob dyrdeks extra utmaningar. förutom det så är spelet ett av dom lättaste jag spelat. jag blev riktigt besviken. och den killen som hadde problem med can you spell girl. pro utmaningarna är inte ett måste för att klara spelet och du borde inte har problem med att klara det endå bara för du inte kan göra en hardflip på kommando.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok för er som tycker att något uppdrag på skate 2 var ens aningen svårt måste jag säga L2P

jag har klarat allt på spelet som är värt att göra och det enda som jag behövde flera försök på var en av rob dyrdeks extra utmaningar. förutom det så är spelet ett av dom lättaste jag spelat. jag blev riktigt besviken. och den killen som hadde problem med can you spell girl. pro utmaningarna är inte ett måste för att klara spelet och du borde inte har problem med att klara det endå bara för du inte kan göra en hardflip på kommando.

Det har blivit lite enklare nu, men är ändå löjligt svårt. Vad menar du med L2P? Jag har klarat ut spelet nu. Det var lite kort, men är jävligt nöjd ändå. Lirade Skate. väldigt mycket efter jag klarat ut det också så vitt jag minns, och antagligen så blir det så med det här också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Whoof, snacka om att Skate 2 var slutsålt på 360'n överallt, Gamestop; slut. Siba; slut. Elgiganten; slut. Sen till sist fick jag tag på sista exet på ICA Maxi :naughty: Nu väntar jag bara på själva konsollen så är det game on.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ allt! Jag har hur många filmer som helst att göra, men jag får bryt.

Aww okej.

Ja, Skate är nog ett av de spel som framkallat mest frustration, men också glädje. Man kan bli skitfrustrerad när man inte klarar saker på hur många försök som helst, men när man då klarar dom är det helt underbart.

Försök på alla möjliga ställen. Och fortsätt att försöka. Du kommer att klara det så småningom. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick spelet i torsdags, och något som var bland det roligaste i spelet var ju att slå sig så hårt man kunde. I tvåan känns det dock som att det är mycket svårare att bryta ben? Hoppade ner från ett galet stup säkert tio gånger, men den där bilden som visar vilka ben man har brutit kom bara upp två gånger. Det känns lite konstigt, bara..

Edit: Torsdag, inte måndag..

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://downloads.skate.online.ea.com/Skate...8064/368362.flv

Film jag och Pontus gjorde. Go go download!

Felshoe: 2:an är precis samma sak, vissa saker som är helt fucking omöjliga att klara. =(

De hoppen kändes VÄLDIGT Tony Hawk imo :lol:

Jag har ju nu inte så stor koll på all that is skate, men det känns som att det där var liite väl högt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...