Jump to content

EA SKATE


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 445
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fick inte riktigt den där "wow"-känslan som jag trodde att jag skulle få. Sen ska man väl aldrig döma efter ett demo givetvis, får ge det några chanser till.

Känns som jag skrev som ett lite lame ställe att ha ett demo på... Och så finns det ju inte så mycket nya tricks i Skate 3 som det gjorde i Skate 2... Därför är har det nog inte en lika stor wowkänsla... Men jag tror nog att spelet kommer bli grymt bra ändå... Demot gör det inte riktigt till mötes , skulle jag tro... För tittar man på alla trailers och andra videos så är det ju rätt häftigt. Port Carverton verkar vara en mycket bra stad, och så att man kan göra en ganska stor skatepark själv, samt placera ut object när och vart man vill är ju skitbra.

Blev lite roligare nu när jag med hjälp av object dropper kom upp på ett ganska högt tak.

Ska göra en "how-to" video snart, om hur man kommer upp dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller på att redigera ihop ett litet montage, mest för att lära mig hur Final Cut fungerar, slänger upp det så fort jag är klar :o

Oh, om någon har något skönt klipp att slänga in är det bara att säga till.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller på att redigera ihop ett litet montage, mest för att lära mig hur Final Cut fungerar, slänger upp det så fort jag är klar :o

Oh, om någon har något skönt klipp att slänga in är det bara att säga till.

Ey stämmer din msn på din profil? needar lite hjälp när det gäller att klippa ihop film från skate2. Inte just precis nu men någon gång när du känner att du har tid och lust ;).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ey stämmer din msn på din profil? needar lite hjälp när det gäller att klippa ihop film från skate2. Inte just precis nu men någon gång när du känner att du har tid och lust :o.

Jodå, den stämmer allt, har rätt mycket tid till övers tills jag får min nya dator så lär väl inte vara några problem att hjälpa till. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha wtf? hur skön som helst men vissa saker fattar jag verkligen inte hur han lyckas med. Awesome!

haha ellerhur! som den grejen där han gör vääärsta flippen o sen lyckas släppa brädan i basketkorgen?! :lol: sinnesjukt!

haha, tacka gud alla som sparar dessa otroliga buggar ^^ tjockisen som studsa överallt va skojig oxå! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...