Jump to content

EA SKATE


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 445
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det någon som vet hur man byter sponsorer? Dem jag har är väldigt tråkiga just nu. (w00t)

Orkar inte starta en ny gubbe, och göra om allt jag har gjort. =P

Det går inte, du måste starta en ny gubbe.. jag har två för att jag ville använda éS skor och få flos för dem när man göra en "uppgift"...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah ok. Fan va surt. Thanks. :wub:

Det är väll bara att starta en ny gubbe, man kan ju klara spelet med en gubbe på en dag fan. jag har gjort två gubbar, den första tog det kanske 3 dagar att klara för att jag yrade runt mellan alla "uppgifter" den andra klarade jag på typ en halv dag

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väll bara att starta en ny gubbe, man kan ju klara spelet med en gubbe på en dag fan. jag har gjort två gubbar, den första tog det kanske 3 dagar att klara för att jag yrade runt mellan alla "uppgifter" den andra klarade jag på typ en halv dag

Det är sant, men jag är ingen höjdare på EA Skate, så vissa "uppdrag" tar ett tag för mig. ;D

Edit: När jag körde detta på 360, så fick jag alla online achievements. Jag körde aldrig online, bara X-games i "career".

Efter någon timma så började achievements rulla in, sånt som man får online. O.o

Har detta hänt för någon annan?

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En stor utomhusskatepark som du får tillgång till när du har fått alla Trasher-omslag. :D

Trevligt, då är det bara att spela som fasen.

Från en sak till en helt annan; Måste man klara av att spela in alla videos för att komma vidare i spelet? Jag har typ 987 filmer att spela in, och alla är snäppet innan omöjliga. Okej, kanske inte alla, men några.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Från en sak till en helt annan; Måste man klara av att spela in alla videos för att komma vidare i spelet? Jag har typ 987 filmer att spela in, och alla är snäppet innan omöjliga. Okej, kanske inte alla, men några.

Håller med. Så jag undrar det också.

Jag tror tyvärr att man måste det, eftersom att det ökar i tidningar, bilder och så menar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trevligt, då är det bara att spela som fasen.

Från en sak till en helt annan; Måste man klara av att spela in alla videos för att komma vidare i spelet? Jag har typ 987 filmer att spela in, och alla är snäppet innan omöjliga. Okej, kanske inte alla, men några.

Alla tror jag inte att du behöver spela in. Jag hade också en hel drös med dom kvar efter varje omslag men ibland kan du få något nytt deathrace eller liknande efter att ha klarat ett par filminspelningar och det hjälper dig lite på traven. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...