Jump to content

EA SKATE


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 445
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men SAT*N vad sköönt!!!! :teehee: Blir Skate jag köper! Fuck, nu vill jag ha pengar!

Bra val!

På tal om nästan ingenting så har jag klarat av X-games nu, och jag har spenderat flera timmar i rampen :confused: . Nu fattas bara att jag tar tummen ur röven och fixar mitt onlinekonto, så jag kan slakta er på spot battle :( .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Hur mycket är Skate värt? Spelat demot och tycker det verkar ganska kul.

Små reviews och prisvärdhet, tack. :o

Haft det i två nätter nu och har klarat mig förbi xgames och två omslag för trasher. Grymt roligt spel!

Hela stan är perfekt att åka i, underbara spots att göra tricks på och väldigt värdig omgivning med peds och trafik. Olika miljöer, alla perfekta. Finns en tunnelbana att åka med eftersom kartan är lite för stor att knuffa sig igenom. Du kan också använda kartan och flytta dig direkt till utmaningar som finns utspridda överallt.

Utmaningarna är varierade och många. Ökad svårighetsgrad, ibland blir det några lättare utmaningar beroende på vad du är duktig på. Det finns filmutmaningar, foto, race, tutorials osv. Mycket olika. Vad jag har läst blir det mycket svårare efter ett tag, men det är bara att nöta. Det jag gillar är att det inte är nån stress mellan utmaningarna, du kan glida runt hur mycket du vill emellan, njuta av omgivninen, följa efter andra skejtare när dom åker till gömda spots, utforska kartan, bryta ben, bli påkörd av bilar, det finns mycket att göra och spelet verkar ska räcka länge.

Kläder finns det gott om, mycket olika och snygga kläder. Det är ett smart sätt att bestämma kroppsformen på gubben, så du kan forma honom precis som du vill.

Det är också roliga multiplayer challenges när du vill spela med kompisar. Dels kan du spela upp till fyra på konsolen, men du kan också spela över Xbox live, men det kan jag inte säga så mycket om nu eftersom jag inte testat det än. Det finns vad jag har förstått två olika tävlingar för att spela lokalt på konsolen, S.K.A.T.E och Spot Battle. I S.K.A.T.E ska den första sätta ett trick på en speciell plats, bara flips och spins räknas, inte grinds eller grabs, sen ska personen efter göra samma trick. Om personen efter misslyckas får han en bokstav, S, sen den som först stavar till SKATE förlorar. Om personen som ska bestämma tricks ramlar så får nästa person bestämma trick. I Spot Battle bestäms först en plats, sen får varje person tre omgångar att sätta ett så bra trick som möjligt, räknat i poäng. Om person 1 sätter ett trick med 1500 poäng, sen sätter person 2 ett trick med 900 poäng så leder person 1, sen blir det person 1s tur igen, och så fortsätter det tre gånger. Den som satt det bästa tricket efter tre omgångar vinner.

Enligt mig är det ett grymt bra spel, mycket bättre än Tony Hawk och man blir aldrig less på det (än så länge). Mycket prisvärt, och älskvärt spel. Köp! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelpost, sry.

Måste fråga, varför kastar mitt Skate ut achievments som julklappar? Jag har fått en massa online achievments när jag inte ens spelat online, som tex att jag deltagit i 50 online sessions och att jag har fått 20 reviews av ett foto eller en video. Jag förstår inte.

Sen, vad är milestones? Jag åkte runt och då kom en achievment att jag klarat hälften av dom, men jag har ingen aning om vad det är ens.

Förövrigt klarade jag ut det igår, några filmer kvar, nåt race kvar och en prochallenge, i övrigt är det klart. Älskvärt spel! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelpost, sry.

Måste fråga, varför kastar mitt Skate ut achievments som julklappar? Jag har fått en massa online achievments när jag inte ens spelat online, som tex att jag deltagit i 50 online sessions och att jag har fått 20 reviews av ett foto eller en video. Jag förstår inte.

Hände mig också när jag körde på 360. Riktigt fetingbugg. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...