Jump to content

EA SKATE


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Inlägg 445
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

detta spelet är så grovt mkt mkt bättre än något tony hawks någonsin kommer bli! och jag va "TH" fan innan, men det blev samma hela tiden fast ny story och fler tricks i princip..

men detta, det är sååå grovt nyskapande så det är inte sant! helt ny system, och för alla er som tror kamera vinkeln är jobbig? Noop, den är skönare faktiskt, känns mkt skönare faktiskt, mer personligt på något sätt.. och sen är detta roligare för här är det faktiskt en utmaning att göra trix, som på riktigt, så fort man lärt sig ett nytt trix så blir man stolt, och försöker klara det mer och mer, och sen prövar man sig fram!

är fullkomligt kär i detta Demot, och ja ska absolut skaffa Skate så fort ja hittar de till det perfekta priset, men inget stress på det :(

först Assassins Creed.. sen kanske detta där imellan när man väntar på GA IV..

för som inte testat demot, ladda ner det ! och följ det dom lär dig där, så fixar man de rätt fort..

även om du inte gillar skejtar spel så ladda det. för de är på sån ny nivå så det är verkligen ett spel som ja tror dem flesta skulle gilla..

och btw, det nya tony hawks spelet.. spelade demot, grafiken suger, samma kass spel känsla, och ny story bra... SÖG!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

va? va inne i en spel affär iförr igår och han sa de släpps på fredag till 360 och till ps3 på måndag?! och den killen är rätt stensäker på sånna saker?!

http://www.electronicarts.se/games/10441/

PlayStation®3 - Ej fastställt

Xbox 360™ - 2007-09-27

Dem flesta sidorna står det 11 oktober till PS3.

Tex cdon.com : http://www.cdon.com/main.phtml?prod=632464...mp;page=product

» Preliminärt releasedatum 2007-10-11

Redigerad av Nerheden
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med till 100%!! visste att många skulle gilla det! gillar man inte ny tänkande så har man ingen användning för next gen konsollerna :(

Men allting var så mycket mer realistiskt än i Tony Hawk spelen... Provade Tony Hawk Proving Ground demot direkt efter Skate demot, och i TH var det så långtråkigt att bara göra ollies, men i Skate så är det underhållande nog. I TH kan man bara hålla in flipknappen och peppra åt höger så öser man kickflipps, orealistiskt. Älskar Skate och ska garanterat köpa det, men inte imårrn iaf..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var ett riktigt fan av Tony Hawk-serien enda sen jag var liten men har alltid velat ha den där realistiska biten att byta med. Där kommer EA SKATE in perfekt. Faktum är att jag har tappat räkningen av TH-spelen och det senaste jag spelade var Underground 2 vilket var ett riktigt bottennapp. Att få in någonting nytt känns underbart. Hoppas verkligen att jag kan köpa spelet imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...