Jump to content

EA SKATE


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 445
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jajemänsan. Jag har dock bara hittills Spot battle och s.k.a.t.e, låses dom andra upp ju längre in i spelet man kommer då?

Nej, inte om du ska spela två stycken på samma konsoll. Inte till Xbox iaf. Tror att han är ute och cyklar, men jag kan självklart ha fel. Jag har iaf klarat spelet utan att ha fått fler spellägen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jajemänsan. Jag har dock bara hittills Spot battle och s.k.a.t.e, låses dom andra upp ju längre in i spelet man kommer då?

Jag har Skate på PS3:an. Jag startade den när jag såg din fråga, för att vara säker.

Dem jag namngav i min förra post, är onlinelägen. Jag har knappt kört, så jag antar att dem lägerna har varit upplåsta från början.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom på några saker jag saknar med SKATE:

- Man borde kunna kliva av brädan och promenera. Det är ett stort plus i Tony Hawk spelen!

- Varför ska han alltid landa så kraftigt? Kan man inte göra så att ifall han tex kör in i en liten kant inte ramlar framåt utan fortsätter springa utan att ramla, men brädan stannar kvar på marken?

Och en fråga, är det fysiskt möjligt att göra en McTwist i SKATE?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom på några saker jag saknar med SKATE:

- Man borde kunna kliva av brädan och promenera. Det är ett stort plus i Tony Hawk spelen!

- Varför ska han alltid landa så kraftigt? Kan man inte göra så att ifall han tex kör in i en liten kant inte ramlar framåt utan fortsätter springa utan att ramla, men brädan stannar kvar på marken?

Och en fråga, är det fysiskt möjligt att göra en McTwist i SKATE?

EA valde att inte ta med gå-av-brädan för att de ville ha ett pure-skate spel och att det skulle ta mängder av tid att implentera det i fysik-motorn osv=väldigt mycket senare releasedate.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EA valde att inte ta med gå-av-brädan för att de ville ha ett pure-skate spel och att det skulle ta mängder av tid att implentera det i fysik-motorn osv=väldigt mycket senare releasedate.

Det tycker jag är skumt av dem, för att vem köper skate för att gå runt, det är ju inte mindre skating bara för att man kan gå av brädan, det skulle bara göra saken bättre, t.ex. om du ser en trappa med en rail du vill grind'a så kan du tagga upp för den istället för att leta efter en väg upp, vilket man ofta har fått gjort i början, dessutom så vill jag minnas att dem sa att dem ville göra spelet så nära skating dem kunde, så varför inte kunna gå av brädan, och varför är så många trick IRL borta, hoppas dem gör en skate2 som innehåller åtminstonde en darkslide :confused:

Tony Hawk, kiss my ass, skate. is the way to go

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom på några saker jag saknar med SKATE:

- Man borde kunna kliva av brädan och promenera. Det är ett stort plus i Tony Hawk spelen!

- Varför ska han alltid landa så kraftigt? Kan man inte göra så att ifall han tex kör in i en liten kant inte ramlar framåt utan fortsätter springa utan att ramla, men brädan stannar kvar på marken?

Och en fråga, är det fysiskt möjligt att göra en McTwist i SKATE?

Berätta, hur ser en McTwist ut. Jag har nästan satt alla trick i trickboken så jag kanske kan berätta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...