Jump to content

Vilken del av GTASajtens forum är du mest aktiv i?


Misterwhoopee
 Share

Var är du mest aktiv?  

67 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag läser Allmänt-delen i princip dagligen förutom spel-delen som jag nästan aldrig läser.

Gta4-delen läser jag då och då men inte alls så ofta.

Samma här. Jag kikar dock in i SA och VC-forumen, mest för att se om det finns nåt som man kan svara på. :teehee:

Stuntingforumet har jag dock stenkoll på, med.

Men på det stora hela så är det väl 85% Allmänt och 15% GTA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte riktigt vad jag ska svara, men det blir väl 50/50. Så fort det kommer en post i de GTA-delar jag vill läsa (dvs inte Modding, Stunting, GTA-liknande eller IV (pga alldeles för mycket spekulationer och i framtiden spoilers), delvis ej heller SA) så läser jag och svarar i regel alltid. Skulle önska att GTA-delarna blev mer aktiva. Har väldigt många posts i VC-, VCS- och LCS-delarna. Hänger gärna i "allmänt GTA-snack" eftersom det är mer genuin diskussion än uppdragshjälp och sånt. ;)

Men, trots det så blir de flesta posterna i "Allmänt" och därefter "Spel", inte minst pga trådarna "saker du velat fråga", "PSP" och andra roliga trådar :D Favorittråden är nog denna, den passar mig utmärkt eftersom jag undrar så mycket dumt :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hänger mest i Allmänt-> Dator och Spel...

Men har läst alla post i GtaVc- , GtaSa- och modding-forumet. och ibland en liten titt i Gta IV forumet.

Men för det mest som sagt dator och Spel.

Men som nån annan nämnde, Gta forum när det är GTA TIDER! :blink:

What happen to the Gtasatjen.com? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hänger mest i Allmänt-> Dator och Spel...

Men har läst alla post i GtaVc- , GtaSa- och modding-forumet. och ibland en liten titt i Gta IV forumet.

Men för det mest som sagt dator och Spel.

Men som nån annan nämnde, Gta forum när det är GTA TIDER! :blink:

What happen to the Gtasatjen.com? >_<

Hur kan du ha missat?

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41204

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp, 3 av 36 har hittils röstat på att de var mest aktiva i Allmänt, 6 av 36 ungefär lika mycket i båda forum. Inte enns om man slår ihop det kommer man upp i hälften. Folk verkar komma hit för GTA-delarna och bli kvar för Allmänt-delen, å andra sidan, hade det bara varit ett vanligt off-topic forum så hade det nog inte blivit ett så stort forum som det nu trots allt är.

Och som Duden skrev får man väl komma ihåg att många som bara är i GTA-delarna inte kikar här så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp, 3 av 36 har hittils röstat på att de var mest aktiva i Allmänt, 6 av 36 ungefär lika mycket i båda forum. Inte enns om man slår ihop det kommer man upp i hälften. Folk verkar komma hit för GTA-delarna och bli kvar för Allmänt-delen, å andra sidan, hade det bara varit ett vanligt off-topic forum så hade det nog inte blivit ett så stort forum som det nu trots allt är.

Och som Duden skrev får man väl komma ihåg att många som bara är i GTA-delarna inte kikar här så mycket.

Det blev lite fel där, va? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp, 3 av 36 har hittils röstat på att de var mest aktiva i Allmänt, 6 av 36 ungefär lika mycket i båda forum. Inte enns om man slår ihop det kommer man upp i hälften. Folk verkar komma hit för GTA-delarna och bli kvar för Allmänt-delen, å andra sidan, hade det bara varit ett vanligt off-topic forum så hade det nog inte blivit ett så stort forum som det nu trots allt är.

Och som Duden skrev får man väl komma ihåg att många som bara är i GTA-delarna inte kikar här så mycket.

Posta likadan poll i GTA4-forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp, en liten sammanfattning så här långt då, även undersökningen i GTA IV-forumet så leder Allmänt stort, även om GTA-forumet fick lite fler röster där (7 röster istället för 3 i denna undersökning). Sen som nån påpekade röstade väl en del personer i båda undersökningar men det gör väl inte så mycket.

Skulle undersökningen gjorts i samband med GTA IV-releasen så skulle nog resultat sett lite annorlunda ut. Att de flesta röstade på mest aktiva i Allmänt var väl som sagt väntat, men rätt intressant ändå. (w00t)

Nåja, undersökningen är inte slut, så om nån eftersläntare har lust att rösta så är det bara att göra, hehe!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp, en liten sammanfattning så här långt då, även undersökningen i GTA IV-forumet så leder Allmänt stort, även om GTA-forumet fick lite fler röster där (7 röster istället för 3 i denna undersökning). Sen som nån påpekade röstade väl en del personer i båda undersökningar men det gör väl inte så mycket.

Skulle undersökningen gjorts i samband med GTA IV-releasen så skulle nog resultat sett lite annorlunda ut. Att de flesta röstade på mest aktiva i Allmänt var väl som sagt väntat, men rätt intressant ändå. (w00t)

Nåja, undersökningen är inte slut, så om nån eftersläntare har lust att rösta så är det bara att göra, hehe!

Allmäntfolk som läser här får nys om att pollen i GTA4 finns och går dit och röstar där med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...