Jump to content

Vilken del av GTASajtens forum är du mest aktiv i?


Misterwhoopee
 Share

Var är du mest aktiv?  

67 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jaha, här kommer då en trevlig liten undersökning igen, höhö.

Nu tycker jag det ska bli intressant att veta hur många som är här mest för Allmänt-delen och mest för GTA-delen, nuförtiden är det ju många som endast hänger i en forumdel. Men jag tar även med 50/50 som alternativ för dem som postar i båda forumdelar! >_< Skriv gärna vilka underforum ni är mest i också! (Den som känner att han/hon är mest aktiv i GTASajten-delen av forumet för väl nulla, men det gäller nog bara Hultenius)

----

Vote: Allmänt. Postar mest i underforumen Allmänt och Musik, Film & Grafik. När jag en gång kom hit var det ungefär 50/50, men av olika anledningar som t.ex. att jag aldrig uppdaterar dator eller köper spelkonsol har jag inte kört så mycket av de nya GTA-spelen och därmed inte haft så mycket i dem forumen att göra, hänger ändå kvar på forumet av nån konstig nostalgisk anledning, även om jag var borta nått år! :) Men jag följer fortfarande sporadiskt utvecklingen av spelserien.

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, om inte GTA IV skulle komma skulle jag definitivt bara vara i allmänt-delen.

Men med GTA IV kommandes är det lite 50/50.

Skulle inte ens säga 50/50.

40 % Allmänt

25 % Musik, film & grafik

20 % GTA-delarna

15 % Övriga

Men om du vill ha "Ja", "Nej" eller "50/50" så blir det sistnämnda för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är där nu! >_< Sorry om jag satte lite griller i huvudet på folk, men jag var lite ringrostig och kom inte riktigt ihåg det här med pollar, men nu fick jag dit den så nu kan ni rösta också! :)

Hänger aldrig i GTAdelarna om det inte är några rapporteringar där.

Läser dock alla inlägg som postas i Allmänt delen, så dela det på 25% per forum så vet du vart jag hänger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mest i GTA förtillfället iallafall, klickar oftast på de mest intressanta trådtitlarna så ibland vet jag inte riktigt var jag postar. :)

Ganska intressant fenomen att det faktiskt finns en hel del personer som inte är intresserade av GTA-delen, men ändå postar aktivt på forumet. Beror det på människorna, storleken (stora forum är jobbiga >_<) eller tappat intresse och nostalgiska kvarlevnader? Mer än 50% utgörs ju av GTA-delen, medan över 50% av aktiviteten finns i allmänt.

Editerade lite felstav.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska intressant fenomen att det faktiskt finns en hel del personer som inte är intresserade av GTA-delen, men ändå postar aktivt på forumet. Beror det på människorna, storleken (stora forum är jobbiga >_<) eller tappat intresse och nostalgiska kvarlevnader? Mer än 50% utgörs ju av GTA-delen, medan över 50% av aktiviteten finns i allmänt.

För min del beror det på att jag helt tappat intresset för GTA-serien. Jag har inga planer på att köpa det nya som kommer, inte ens att ladda hem.

Hade det inte varit för allmänt-delen så hade jag inte varit kvar längre. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allmänt all the way!

Speciellt nu då det är gta IV tider,tänker inte förstöra känslan med att läsa en massa info om spelet eller nåt,tänker köpa det o sen kolla i forumet,annars så var jag ju ganska aktiv i gta san andreas delen..men nu är det alla allmänt sub's.(minst musik grafik i film eller nåt sånt)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...