Jump to content

Fallout 3


Umberto
 Share

Recommended Posts

Fan, känner för att köra detta spel, Tröttnade efter att jag förlorat alla sparningar >_<

Men en fråga, Hunden. Kommer den vara till någon nytta?

EDIT: Nyyy Siiidddaaa FTW!!11!

Vilken hund? Jag har ingen hund!? Hur får man en hund? Jag skulle gärna ha en hund. :wub:

Då kan de bita alla supermutanter som traskar omkring. För att inte snacka om de där vandraande krabborna. Ni vet de där med klorna, de är sjukt svåra. Då kan man ju bussa hunden på dem och samtidigt skjuta.

Berätta gärna lite mer om hunden. =)

Hur blev du av med alla saves btw? Surt att bli av med dem. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur F*n, hittar man Arlington Library? Kan inte komma dit!! Har suttit 5 timmar nu! >_>

Arlington Library is easily found by following the Potomac river South past the Citadel, then turning West to follow the road just South of the Citadel. It is directly across from Alexandria Arms and about two miles West-Southwest of the Jefferson Memorial.

Another route to the library is to go far south from Megaton, as far as you can go, then head east, hugging the bottom border until you are almost to the library (past or south of the entrance to the Flooded Metro). Watch out for a Talon well off to the right as you approach the library. A sniper round or two will take him out without risk, or you should be able to sneak along the paved road at this point to get into the library without conflict.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arlington Library is easily found by following the Potomac river South past the Citadel, then turning West to follow the road just South of the Citadel. It is directly across from Alexandria Arms and about two miles West-Southwest of the Jefferson Memorial.

Another route to the library is to go far south from Megaton, as far as you can go, then head east, hugging the bottom border until you are almost to the library (past or south of the entrance to the Flooded Metro). Watch out for a Talon well off to the right as you approach the library. A sniper round or two will take him out without risk, or you should be able to sneak along the paved road at this point to get into the library without conflict.

Another route to the library is to go far south from Megaton, as far as you can go, then head east, hugging the bottom border until you are almost to the library (past or south of the entrance to the Flooded Metro). Watch out for a Talon well off to the right as you approach the library. A sniper round or two will take him out without risk, or you should be able to sneak along the paved road at this point to get into the library without conflict.

Love u!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, har vart sugen på detta spel ett tag nu. Men har några frågor.

1: är det värt att köpa?

2: måste man ha spelat dom tidigare spelen för att förstå?

3: är spelet komplicerat och svårt att lära sig sakerna?

1. Jag tycker absolut det är värt pengarna :mf_doof:

2. Jag har inte spelat nått utav dom tidigare spelen men jag förstår ändå vad som har hänt, du får en liten sammanfattning till en början.

3. Inte särskilt, har du spelat morrowind/oblivion så förstår du på det. Visst det används en del förkortningar som man inte riktigt förstår sig på till en början, men senare börjar man förstå allt! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelade Fallout 3 för första gången idag, det är hur kul som helst! :D

Tack Vice för att du tipsade mig om spelet! :lol:

EDIT: Nu har jag 600 Posts! :)

Haha så lite så! Du kommer älska det!!!

Jag har precis fått min alldeles egna slav idag! :mellow::P

Han skjuter med dem vapen jag vill, går dit jag säger etc. Han kan tom. gå längre bakom mig om jag är sur på honom. En helt underbar slav. ;)

Spelar du som ond, god elelr neutral?

Jag kör god. =D

Skall köra ond sedan.

Någon som vet om man kan göra färdigt huvud uppdragen och sedan fortsätta me de andra?

Brossan säger att det inte går, vilket innebär att man inte kan få 100%. Detta är en sak som de skall fixa längre fram. För säkerhets skull göra jag bara sidouppdragen och när de är färdiga kör jag huvuduppdragen.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...