Jump to content

HBO's Entourage


The Dude
 Share

Recommended Posts

Har kollat ungefär en säsong nu (inte från början dock) och har börjat tröttna lite. Känns ganska repetetivt. Annars är serien rätt bra, och jag vet inte riktigt hur andra säsonger är.

Du är som mig, jag tyckte S01-02 var pesten, serien kändes bara som något lamt försök till att locka folk in till hollywood-livet. Sen drog jag igenom S03 och två dagar senare var jag fast.

94% full of shit.

Som sagts tidigare så är jag inget fan av Entourage, vilket jag själv tycker är synd. Men kollade på säsongspremiären idag och jag tyckte faktist att det avsnittet var mycket underhållande.

Kan det vara så att serien blir bättre efter som 2 första säsongerna, för jag tröttnade som sagt i mitten av S02.

Konstigt som sagt. Jag såg fram till typ ep14 på S02, sen tröttnade jag på serien och fann den inte särskilt bra, men nu har jag sett båda avsnitten på S06 och jag har tyckt båda har varit skitbra.

Får väl ge det en sista chans, annars skiter jag i det och fortsätter på S06 :mellow:

Jag är såld, 'nuff said.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är som mig, jag tyckte S01-02 var pesten, serien kändes bara som något lamt försök till att locka folk in till hollywood-livet. Sen drog jag igenom S03 och två dagar senare var jag fast.

Jo, fast alltså jag har tyckt att det är bra, men tröttnat för att det inte känns som att det händer så mycket nytt. Samma sakerhänder igen typ. Hur som helst, vilken säsong är det som går på 6an just nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, fast alltså jag har tyckt att det är bra, men tröttnat för att det inte känns som att det händer så mycket nytt. Samma sakerhänder igen typ. Hur som helst, vilken säsong är det som går på 6an just nu?

Det händer jävligt mycket bra grejer i säsong tre! Tror det är säsong fyra som går på sexan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dåliga och bra nyheter:

"…Television is about to get 500 percent less douchey, as HBO's Entourage is calling it quits next season,

according to executive producer Mark Wahlberg. Marky Mark says that the final season in 2011 will be a shorty,

with only six episodes. BUT! Vince and the boys will finish things up with a movie,

because apparently Wahlberg thinks that's what we want. [MTV]"

Bara en kort säsong efter årets.. Men en film kan vara intressant, om dom duger till att skriva den rätt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dåliga och bra nyheter:

"…Television is about to get 500 percent less douchey, as HBO's Entourage is calling it quits next season,

according to executive producer Mark Wahlberg. Marky Mark says that the final season in 2011 will be a shorty,

with only six episodes. BUT! Vince and the boys will finish things up with a movie,

because apparently Wahlberg thinks that's what we want. [MTV]"

Bara en kort säsong efter årets.. Men en film kan vara intressant, om dom duger till att skriva den rätt!

Tråkigt! :naughty: Iofs har Entourage funnits ett väldigt bra tag nu och serien hade inte kunnat fortsätta på samma sätt i all evighet. Ser fram emot filmen, hoppas den går upp på bio i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
This. Det har han väl till och med pratat om i säsong fem?

Japp, avsnittet när han är med Jaime, "hot girls driving hot cars, we can call it limhoes!". Då trodde man dock inte att det skulle bli något som han tänkte livnära sig på , lät mer som ett skämt. Samma i säsong sex, innan han gav sig iväg till skolan igen.

Var däremot väldigt oväntat att han faktiskt skulle gå igenom med planerna, trodde bara att det var något han ville göra för att han hade en flickvän och ville känna sig vuxen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...