Jump to content

HBO's Entourage


The Dude
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Avsnitt 7 har varit ute i några dagar nu btw.

Höjer spänningen inför sista avsnittet och några wtf moment.

Tackar för tipset, såg det nu.

Störande att Ari saknar sin fru när Dana är så mycket hetare.

:P

Jag stör mig som fan på Don Pepe-duden och tjejen som kör över Turtle hela tiden.

Fan vad Eric och Sloan håller på fram och tillbaka... Make up your mind, ffs!

Vince är ju bara så jävla helschysst. Jag vill också ha en cprik, givmild vän.

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vince är ju bara så jävla helschysst. Jag vill också ha en cprik, givmild vän.

:(

Det där är en av anledningarna till att jag älskade serien från första avsnittet. Det är ganska tillfredsställande att fantisera om att ha någon som honom omkring sig. :>

Angående slutet:

Det här är helt stört! Jag har aldrig haft tanken på att någon i gänget skulle få barn... Det har verkligen inte funnits med i Entourage-världen innan. Förbannat skön twist på det hela!

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar inte hur de ska lyckas knyta ihop säcken med bara ett avsnitt kvar. Visst kan de lämna serien med en stor cliffhanger inför en (eventuell) film, men ändå. Jag tror inte på det.

Turtle fick sina pengar, Drama får göra sin film och Vince får träffa journalistbruden. Men Aris skilsmässa? E's unge? Vince's framtida karriär?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar inte hur de ska lyckas knyta ihop säcken med bara ett avsnitt kvar. Visst kan de lämna serien med en stor cliffhanger inför en (eventuell) film, men ändå. Jag tror inte på det.

Turtle fick sina pengar, Drama får göra sin film och Vince får träffa journalistbruden. Men Aris skilsmässa? E's unge? Vince's framtida karriär?

Jag satt i morse efter avsnittet var slut och gapade.

Kan för inget i världen förstå hur de ska få sista avsnittet till ett värdigt avslut.

Plus att en film är det nog inte på tal om förens om minst 2 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då var det slut då! :(

Det var en del fina scener, måste jag säga... När Ari fick sin fru tillbaka, när Vince övertalade Sloan att ge Eric ännu en chans mm. Tyckte dock lite synd om Scott när han bara stod där i sista scenen. Och varför var inte Billy med på planet för?

När eftertexterna börjar, se till att ni skippar till slutet av dem, för det finns en extrascen där:

Potentiellt vad filmen ska handla om? Fyfan vilket erbjudande alltså. Kan inte vara lätt att välja mellan frugan och obegränsat med pengar sådär, "stackars" Ari.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...