Jump to content

HBO's Entourage


The Dude
 Share

Recommended Posts

De ställde precis samma fråga för fyra timmar sedan och nu har 2000 nya, arga kommentarer gjorts. :lol: Tar de med Sasha i nästa säsong så är det fan katastrof.

Haha jag såg också det! Hoppas verkligen inte Sasha har facebook, kan inte vara bra för självförtroendet :lol: Jag själv hoppas verkligen att hon är ute ur bilden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Trailer S08

gu6_eIlbZu4

Varför ska de envisas med 8 avsnitt?

I alla fall, övertaggad för sista säsongen. Och det verkar som att den kommer bli grym.

Hade dock förväntat mig en "glad" säsong.

Ända sen säsong 1 så har varannan säsong varit "glad" och varannan varit "ledsen". Alltså, ena har det gått bra för gänget, andra sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

10:30PM ET, vilket jag tror är 03.30 hos oss. Lyckas fan aldrig konvertera tider rätt.

Tror inte du lyckades nu heller, det är väl 6 timmars skillnad mellan oss och E(S)T?

http://wwp.greenwich...a/eastern-time/

Den där säger att klockan är 9:48, vilket betyder att det är cirka 40 minuter kvar innan det sänds. Undrar om man kan hitta en live stream någonstans.

Edit: Bra första avsnitt!

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser fram emot första avsnittet :) Men ska nog vänta en vecka tills jag har installerat mig i min nya lägenhet, orkar inte se på laptop.

På tal om Entourage så såg jag precis "Teenage Paparazzo", en dokumentär av Adrian Grenier om en 14-årig paparazzi-fotograf i Hollywood. Lite småintressant faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt bra avsnitt! Deppigt men ändå förhoppningsfullt :)

Jag tycker inte att det var så deppigt.

Att huset brann ner är ju egentligen rätt positivt; en ny intressant start för alla nu när samtliga har pengarna att göra egna saker. Fast risken finns ju att själva Entouraget faller samman?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker inte att det var så deppigt.

Att huset brann ner är ju egentligen rätt positivt; en ny intressant start för alla nu när samtliga har pengarna att göra egna saker. Fast risken finns ju att själva Entouraget faller samman?

Du har rätt, deppigt var inte rätt ordet.

I och med att det är sista säsongen skulle det vara ett logiskt slut att "entouraget" upphör precis som serien i sig, men det skulle nog inte uppskattas av fansen. Fast då skulle de kunna hitta varandra i biofilmen sen

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...