Jump to content

HBO's Entourage


The Dude
 Share

Recommended Posts

Senaste avsnittet var jättebra tills

Eric cockblockade (okej kanske inte men nu känns det som att det är över iallafall) sig själv totalt mot en av världens hetaste tjejer och bestämde sig för att bli pedofil istället...

Stormare kom in oväntat! Dubbelt svenskt i Entourage! :innocent:

Av nån anledning gillade jag när E

dissade Sloan.. Det kändes bara rätt på nåt sätt, hon har ju varit lite fram och tillbaka på den senaste tiden. Jag har nästan börjat störa mig lite på henne!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av nån anledning gillade jag när E

dissade Sloan.. Det kändes bara rätt på nåt sätt, hon har ju varit lite fram och tillbaka på den senaste tiden. Jag har nästan börjat störa mig lite på henne!

Well, hon såg lite ledsen ut när han gjorde det så jag tror absolut inte det här är över. Detta avslutar bara allt bullshit och hon blir tvungen att bestämma sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, hon såg lite ledsen ut när han gjorde det så jag tror absolut inte det här är över. Detta avslutar bara allt bullshit och hon blir tvungen att bestämma sig.

Jo, det är nog knappast över.. E och Sloan återförening i slutet av säsongen kanske? Vem vet?

Men jag är lite besviken på den här säsongen, den har ingen riktig handling på nåt sätt, mer E och kärleksproblem än pojkarna, fester och karriärproblem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Älskade senaste. :wub:

Skönt att

Ashley är borta

:P

.

W0rd på båda, jag gillade verkligen de två sista avsnitten. Tror starkt att

Loyd

kommer tillbaka i slutet av säsongen.

En grej jag stör mig på är när eftertexterna är bortklippta. Det brukar alltid smälla på en låt som avgör vilken sinnesstämning man ska hamna i och så får man chans att fundera lite. Nu var det bortklippt och avsnittet slutade så abrupt.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra avsnitt idag, men jag har å andra sidan älskat hela sjätte säsongen.

Haha, jag har sett om allting senaste veckan, hunnit med säsong 1-3. Igår såg jag avsnittet när Drama nitar Seth Greens polare i Las Vegas (You got a problem? -No, but I do.). Mindes det inte så väl sen innan men mindes att L_Voll skrivit om det någomstans och peppade hela avsnittet. Spolade nog tillbaka tio gånger, det är fan det bästa i hela Entourage.

Hahaha, här är den http://www.youtube.com/watch?v=HvKp9XxoEsQ&NR=1

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra avsnitt idag, men jag har å andra sidan älskat hela sjätte säsongen.

Haha, jag har sett om allting senaste veckan, hunnit med säsong 1-3. Igår såg jag avsnittet när Drama nitar Seth Greens polare i Las Vegas (You got a problem? -No, but I do.). Mindes det inte så väl sen innan men mindes att L_Voll skrivit om det någomstans och peppade hela avsnittet. Spolade nog tillbaka tio gånger, det är fan det bästa i hela Entourage.

Hahaha, här är den http://www.youtube.com/watch?v=HvKp9XxoEsQ&NR=1

Hahah vilket avsnitt är det? :)

Har aldrig sett om Entourge, men jag är väldigt sugen på att se första säsongen igen, tänk att det var 5 år sedan! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahah vilket avsnitt är det? :)

Har aldrig sett om Entourge, men jag är väldigt sugen på att se första säsongen igen, tänk att det var 5 år sedan! :)

Är inte säker på säsongen eller numret på avsnittet, men avsnittet heter "Vegas baby, Vegas" och det är avsnittet efter "The Release" när Q-B ska släppas och dom gjort om den till färg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...