Jump to content

HBO's Entourage


The Dude
 Share

Recommended Posts

Det kan du mycket väl gjort - Entourage har visats på SVT, vet dock inte hur många säsonger. Och rätta mig om jag har fel, men HBO är väl ett produktionsbolag snarare än en TV-kanal?

Jo det är ett produktionsbolag. Men de har även en egen kanal hos någon leverantör. Nämligen bläddrat förbi den hemma hos några av flickvännens kompisar och känt mig sååå avundssjuk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
Ari Gold!

Vad var det de andra 94 var? ;D

94% full of shit.

Som sagts tidigare så är jag inget fan av Entourage, vilket jag själv tycker är synd. Men kollade på säsongspremiären idag och jag tyckte faktist att det avsnittet var mycket underhållande.

Kan det vara så att serien blir bättre efter som 2 första säsongerna, för jag tröttnade som sagt i mitten av S02.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

94% full of shit.

Som sagts tidigare så är jag inget fan av Entourage, vilket jag själv tycker är synd. Men kollade på säsongspremiären idag och jag tyckte faktist att det avsnittet var mycket underhållande.

Kan det vara så att serien blir bättre efter som 2 första säsongerna, för jag tröttnade som sagt i mitten av S02.

Jag tyckte Entourage var mycket bättre i S01-S02 och liten del av S03.

För mig beror det på att i de säsongerna är killarna så tighta med varandra och verkar ha det så jävla bra, men i senare säsongerna så blir det så mycket drama (HAHA, Drama) och det går utför för dom (mest för Vince)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyckte Entourage var mycket bättre i S01-S02 och liten del av S03.

För mig beror det på att i de säsongerna är killarna så tighta med varandra och verkar ha det så jävla bra, men i senare säsongerna så blir det så mycket drama (HAHA, Drama) och det går utför för dom (mest för Vince)

Instämmer, jag har någon slags hatkärlek till att alla börjar bli så självständiga. Visst är det kul att serien utvecklas men samtidigt var det ju, som du säger, de första säsongerna där de är tajta och gör en massa glidiga saker hela tiden som var de schönaste.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyckte Entourage var mycket bättre i S01-S02 och liten del av S03.

För mig beror det på att i de säsongerna är killarna så tighta med varandra och verkar ha det så jävla bra, men i senare säsongerna så blir det så mycket drama (HAHA, Drama) och det går utför för dom (mest för Vince)

Konstigt som sagt. Jag såg fram till typ ep14 på S02, sen tröttnade jag på serien och fann den inte särskilt bra, men nu har jag sett båda avsnitten på S06 och jag har tyckt båda har varit skitbra.

Får väl ge det en sista chans, annars skiter jag i det och fortsätter på S06 (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...