Jump to content

HBO's Entourage


The Dude
 Share

Recommended Posts

Entourage är min absoluta favoritserie som går just nu, laddade ned de tre första säsongerna och satt som klistrad. Såg de tre första säsongerna på en vecka. Man sitter ju som klistrad framför TV'n 10.00 varje söndag. Säsongsavslutning imorgon?

Jag träffade för övrigt Drama när jag var i Malibu i somras.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Har sett alla nu.

Trevligt Crib de bodde i de senaste avsnitten.

Kommer det inga mer avsnitt nu? I så fall känns det som de slutade mitt i en säsong. :wub:

Jag såg också färdigt de avsnitt som släppts idag. Visst var slutet inte optimalt för att vara slutet av säsongen, men fortfarande helt okej. Sen är ju serien inte så djup heller (vilket jag för övrigt gillar skarpt), så jag väntade mig ingen jättestark avslutning... Ser verkligen fram emot nästa säsong nu.

För övrigt måste jag säga att Jeremy Piven gör ett skitbra jobb som Ari. Helt klart min favoritkaraktär och han spelar den utmärkt.

Finns det några datum för sändningen av nästa säsong?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg också färdigt de avsnitt som släppts idag. Visst var slutet inte optimalt för att vara slutet av säsongen, men fortfarande helt okej. Sen är ju serien inte så djup heller (vilket jag för övrigt gillar skarpt), så jag väntade mig ingen jättestark avslutning... Ser verkligen fram emot nästa säsong nu.

För övrigt måste jag säga att Jeremy Piven gör ett skitbra jobb som Ari. Helt klart min favoritkaraktär och han spelar den utmärkt.

Finns det några datum för sändningen av nästa säsong?

Jag blev lite häpen när jag insåg att det var sista avsnittet jag hade sett. Trodde att det skulle komma många fler innan säsongen var slut.

"HBO has picked up quirky musical-comedy series Flight of the Conchords for a second season and Entourage for a fifth.

Both shows will return in 2008, likely airing back to back, as they do currently. It's unclear if �Entourage� will again have a supersized season, as it did this year."

http://www.thetvshowblog.com/archives/2007...5_official.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
Är det senaste avsnittet som finns där deras nya film

blir sågad

på Cannes Festival?

Längtar efter mer!

Japp. :)

Hur kunde det sluta så olyckligt!?

Sett alla fyra säsonger sen i tisdags, helt sjukt bra. Måste bara säga att ni i princip förstörde hela fjärde säsongen när ni skrev sådär. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Vilken tid??

Kom ut runt fem, jag var vaken. Och avsnittet var braaaa!

Spoiler för avsnitt s05e01:

Lite snyggt att Vince drog en sån där "rymma från landet och ta en långsemester" utan att säga till nån vars han var (utom Drama då). Men, det kan bli en bra säsong! Gillar att dom börjar från grunden och måste jobba sig tillbaka!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...