Jump to content

HBO's Entourage


The Dude
 Share

Recommended Posts

Är Entourage en serie man måste se från början för att förstå handligen? Jag såg att Gary Cole varit med i två avsnitt så jag hade tänkt att se dom.

Jag tror att du kommer tycka att det är underhållande, även om du inte förstår alla relationer, om det nu är så mycket att förstå. Den är ganska lätt att komma in i!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har läst att dom ska börja filma nästa år och att den kan komma att sändas i sommar. Fast det är ju ett avsnitt kvar på den här säsongen också, ifall du inte visste det.

Den här säsongen har gått så fort! Jag hoppades att nästa säsong skulle dra igång redan i vår, eftersom det var så få avsnitt i denna säsongen.

Och jodå, nästa avnsnitt ser jag verkligen fram emot. Men det kändes lite som det förra avsnittet kunde ha varit det sista av hela serien.

Tillbaks på ruta ett.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Nyligen skaffat de första säsongerna av denna UNDERBARA serie.

Jag har hört mycket snack om den men aldrig riktigt tänkt att det skulle vara något för mig. Så när jag väl slog på första avsnittet och lutade mig tillbaks togs jag med storm direkt.

Fy fan va bra den är. Känslan man får av själva serien och den extremt sköna känsla som gänget utstrålar ger mig sånadär feelgood-vibbar ända in i hjärtat.

Har på 4 dagar tagit mig fram till säsong 3 och det 3:e avsnittet.

Undrar dock om jag inte sett avsnitt 1 på säsong 3 redan på TV:n nånstans. Vilket känns konstigt då jag inte har någon såndär stor kanal som HBO eller Canal+.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har på 4 dagar tagit mig fram till säsong 3 och det 3:e avsnittet.

Undrar dock om jag inte sett avsnitt 1 på säsong 3 redan på TV:n nånstans. Vilket känns konstigt då jag inte har någon såndär stor kanal som HBO eller Canal+.

Det kan du mycket väl gjort - Entourage har visats på SVT, vet dock inte hur många säsonger. Och rätta mig om jag har fel, men HBO är väl ett produktionsbolag snarare än en TV-kanal?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...