Jump to content

~~ Grand Theft Auto IV: Våra intryck~~


skribb
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 269
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och så säger de att unga blir dumma i huvudet av MSN pga alltför konkreta svar. Än har de inte stött på GTAsajten :P

Svaret på frågan står I Möt Forumiten. Orkar inte lägga ner för många ord på sådanna dumma inlägg men ibland måste man. Sådant kan tas över PM om han så gärna vill veta, för helvete.

Edit: Du är dum I huvdet för fan. VARFÖR I HELVETE SKA JAG, KONKRET BESVARA EN SKIT FRÅGA SOM INTE ENS HAR NÅGOT ATT GÖRA MED TRÅDJÄVELN? DET FÖR BARA DISKUSIONEN VIDARE FÖR FAN. VÄLDIGT SMART ATT DU PÅSTÅR ATT JAG ÄR DUM I HUVUDET FÖR ATT JAG GAV HONOM ETT KONKRET JÄVLA SVAR. VILL HAN SÄGA NÅGOT SÅ OINTRESSANT KAN HAN SKRIVA ETT PM TILL MIG ISTÄLLET.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Altså, lugna ner dig lite va? Jag sa aldrig att du var dum i huvudet, om du uppfattade det som så så ber jag om ursäkt. Det jag menade var att jag hört att många blir lite dummare av MSN pga konkreta svar. Men det är ju inte bara på MSN som konkreta svar förekommer. Altså, min mening var att framföra att konkreta svar inte bara förekommer på MSN. Sorry om du tog det fel. Tar på mig hela skulden i så fall. Skulle svarat på precis samma sätt om jag tagit det på det sätt som du gjorde. Kanske lite värre till och med. Men nu har du min ursäkt och förklaring.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Jag känner på mig redan att när jag kommer spela detta för första gången så kommer jag ej känna någon GTA känsla. Oroar mig lite över System Kraven hoppas min dator kommer palla detta.

varför ens prata om det när det inte är bekräftat att det kommer till PC? Och gör det det, och din dator inte klarar det, så får du spara pengar till en ny dator :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag känner på mig redan att när jag kommer spela detta för första gången så kommer jag ej känna någon GTA känsla. Oroar mig lite över System Kraven hoppas min dator kommer palla detta.

Det är inte ens meningen att man ska känna GTA-känslor när man sitter vid en dator och spela det. Köp en PS3:a och njut av det fullt ut istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte ens meningen att man ska känna GTA-känslor när man sitter vid en dator och spela det. Köp en PS3:a och njut av det fullt ut istället.

Tror man kommer njuta mer om man kör på en x360 istället med tanke på de nedladdningsbara episoderna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror man kommer njuta mer om man kör på en x360 istället med tanke på de nedladdningsbara episoderna.

Jag njuter inte av ett GTA bara för att jag får nedladdningsbara episoder. Jag njuter för att jag får en härlig spelkänsla, och den spelkänlsan kallar jag för GTA-känsla. Den känslan har jag bara fått på en konsoll. En konsoll där man inte behöver modda om sina bilar eller laddda ner massa episoder för att spelet ska bli roligare. Nej, det är redan kul som det är, det är ju GTA-känsla. Hoppas det är fler än jag som upplever den härinne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har kommit ett nytt digitalt screenshot, inte ett utklipp från en tidning.

Jag njuter inte av ett GTA bara för att jag får nedladdningsbara episoder. Jag njuter för att jag får en härlig spelkänsla, och den spelkänlsan kallar jag för GTA-känsla. Den känslan har jag bara fått på en konsoll. En konsoll där man inte behöver modda om sina bilar eller laddda ner massa episoder för att spelet ska bli roligare. Nej, det är redan kul som det är, det är ju GTA-känsla. Hoppas det är fler än jag som upplever den härinne.

Ja visst, jag håller med. Men om man vill förlänga känslan så kanske man ska satsa på ett x360 :)

Redigerad av p-c-2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...