Jump to content

~~ Grand Theft Auto IV: Våra intryck~~


skribb
 Share

Recommended Posts

Där satt jag, såg klart på Seinfeld, sedan en halvtimme framför datorn. Det var midnatt och jag började med att gå direkt in på Rockstars hemsida. Sidan var överbelastad, vilken överraskning. Trodde jag skulle få se den direkt men icke! Surfade vidare på gtasajten och laddade ner en fil någon skickade. Tog lång tid innan den blev klar men när jag väl fick se den... Väldigt fantastiskt! Tycker Rockstar har lyckats med att få folks intresse.

Själv tyckte jag den var väldigt bra. Och ännu bättre var att det utspelar sig i New York, jag hoppas då att man kan gå upp i frihetsgudinnan och att alla fem distrikten i NY finns med i spelet. Jag hurrade och jublade när jag såg att det inte var London. Men i alla fall, det första jag la märke till var den otroliga grafiken. Jag blev helt paff, otroligt bra jobb och det kommer säkert vara värt det att behöva vänta tre år.

Människorna då? Bilden på (ryssen?) var suverän, såg ut som en människokopia, rörelserna när han gick på bron kan vi väl tacka Euphoria för, suveräna rörelser. Jag hoppas då att "hoppet" blir mycket bättre, kolla på de andra 3D gtaspelen, de är ju urlöjliga! Men nåja, såg den tre gånger och ville samla ihop lite bilder. Har 50+ bilder på människorna och bilarna, byggnaderna, och annat. Tiden var väl okej, 1:03 bra för första trailer.

Betyg: 86/100

Redigerad av Rasty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 269
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Att det är en ryss man spelar som är bara coolt, tycker jag! Och grafiken är otrolig, bl.a. att skuggorna flyttar sig och reflektioner på husen. Liberty City ser ut som New York nu! Många kända bygnader är med: Empire state building, Frihetsgudinnan, Chrysler building, MetLife building (GetaLife) mm. Undrar om Groud Zero kommer vara med? >_<

Redigerad av Fireinthehole
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...