Jump to content

~~ Grand Theft Auto IV: Våra intryck~~


skribb
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 269
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Inte den, den syns lite bara över hustaket

Så det står inte Vice City någonstans? :'( :'( Det hade varit så jävla underbart att få se Vice City med next-gen grafik..

Här? Stämmer, det går att urskilja lite svagt. Kolla på trailern och pausa hela tiden och kolla noga. Stämmer nog? >_<

post-6660-1175280889_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har inte sagts nåt om att spelet kommer till PC, så varför ens komma och prata om det innan? Speciellt Kebab låter så j*vla säker på att det kommer till PC så jag vet inte vad...

Får man inte tro och hoppas nu för tiden eller? >_<

Plocka ur konsollen ur köttgrottan och spänn av lite. ;)

ingen gta känsla i det och så verkar de inte gå och kunna stunta i det!

Really? ;)

re7qKdnC2GE5.jpg

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Övertygad om att det skulle vara lite nerdraget på neonljusen och allmänt anpassat till 2000-talet. Mycket saker händer i en stad på 20 år så det skulle säkert kunna ha hänt en hel del..

Dock så har det, om jag inte minns fel, funnits liknande reklam i tidigare spel och då har det ju inte fungerat, så man ska inte ropa hej förrens..

Jo jo, fast endå kul och att se även om jag har svårt och att tro att Vice City är med >_<

En sak jag undrar över är också om det kommer komma nåt band/artist som man ska hjälpa/jobba med?

Vice City=Love Fist

San Andreas=Mad Dogg

Vice City Stories=Phill Collins (?) har inte spelat det ;)

Redigerad av Solid_X
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Övertygad om att det skulle vara lite nerdraget på neonljusen och allmänt anpassat till 2000-talet. Mycket saker händer i en stad på 20 år så det skulle säkert kunna ha hänt en hel del..

Dock så har det, om jag inte minns fel, funnits liknande reklam i tidigare spel och då har det ju inte fungerat, så man ska inte ropa hej förrens..

Aa, massor av höga lyxhotel och skit.

Sen om Vice City kommer i detta spel, eller i nästa, tror jag inte att det kommer vara mycket likt gamla Vice City - om man tänker på skillnaden mellan nya och gamla Liberty City.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte på tågbilden. Kan det inte vara slum området på första ön från GTA III? (kommer inte ihåg namnet)

Portland? Förresten. Slumområde? Jag ser inte Portland som ett slumområde, skulle jag att få välja någonstans att bo i Liberty City skulle jag definitivt välja någon fin liten apartment i St. Marks herregud. Så otroligt vackert, stiffigt, ljud av shotgun, så mafioso.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...