Jump to content

Heroes


Panimala
 Share

Recommended Posts

Är det bättre?

TV4 kommer inte få sina händer på säsong 2 innan den är avslutat, så ni kommer få sitta där med kuken i brevlådan när alla avsnitt från säsong 1 är över.

Varför skulle dom inte få det? Det finns nåt avtal som säger att dom måste vänta några avsnitt som dom gör med PB och Lost. Anledningen till att dom är i början på säsong 1 är för att dom inte köpt in den innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 323
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

S02E02 var helt okej!

Att Hiro kommer utföra Takezo Kensei's stordåd kunde man ju räkna ut i E01. Alejandro och Maya (?) verkar intressanta, dock så stör jag mig på hennes röst. Ska bli kul att se vad Haitikillen (tog ett tag innan jag kände igen honom) och Claire's pappa hittar på nu.

Nu längtar man till tisdag igen... :wub::)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

S02E02 var helt okej!

Att Hiro kommer utföra Takezo Kensei's stordåd kunde man ju räkna ut i E01. Alejandro och Maya (?) verkar intressanta, dock så stör jag mig på hennes röst. Ska bli kul att se vad Haitikillen (tog ett tag innan jag kände igen honom) och Claire's pappa hittar på nu.

Nu längtar man till tisdag igen... :wub::)

Men, Kensei hade ju regeneration-grejen. Jag antar att det iallafall blir han som 'får flickan' (svärdsmedens dotter), medan Hiro står bredvid med sitt pateerade Hiro-leende, och ser väldigt väldigt nöjd ut. Bra avsnitt, kändes som att det öppnade många dörrar!

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ffs, det är inga

mexikanare

era freaks. Om ni såg avsnittet så skulle dom precis ta sig till

Mexikanska gränsen

. Dom är båda från

Dominikanska Republiken

.

Tycker dock att det är ett väldigt coolt

"par". Tvillingar där den ena ger och den andra tar. Lite god/ond över det hela. Om hon är rädd eller ensam så dör(mja, om det går så långt) dom hon tittar på. Han är den enda som kan ta och även tvinga bort "det".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om hon är rädd eller ensam så dör(mja, om det går så långt) dom hon tittar på. Han är den enda som kan ta och även tvinga bort "det".

Ahh. Förstod inte riktigt varför

det började rinna svart blod (?) ur hennes ögon.

Så det är alltså därför.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bästa scenerna:

E1:

(Undrar vem, riktigt fantastiskt spännande. Undrar när vi får veta)

All of them... I never expected that it would be you.

E2: När hon blir attackerad i förhörsrummet /

När Claire klipper av tån och Mr. Muggles ser på TV

. Haha.

Spännande att följa:

Peter och Matt (Trots att jag inte gillar Matts karaktär)

Betyg:

E1: 4,5/5

E2: 2.7/5

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spännande att följa:

Peter och Matt (Trots att jag inte gillar Matts karaktär)

Älskar Gregs (Grunberg, han som spelat Matt) karaktär! Känns på något sätt mest trovärdig, annars består Heroes av ganska stereotypa karaktärer. Inget fel med det, tvärtom - Serien bygger väldigt mycket på det icke-subtila, och Matt känns som en frisk vindpust i allt detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar Gregs (Grunberg, han som spelat Matt) karaktär! Känns på något sätt mest trovärdig, annars består Heroes av ganska stereotypa karaktärer. Inget fel med det, tvärtom - Serien bygger väldigt mycket på det icke-subtila, och Matt känns som en frisk vindpust i allt detta.

Jag gillar Seresh mest. Han är en hjälte utan superkrafter och har en sån härligt lugnande röst. Det verkar också som om han har mer koll på saker och ting än vad man tror. Jag är spännd på vad

deras plan för att störta The Company är

. Snart är det tisdag igen! :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...