Jump to content

Heroes


Panimala
 Share

Recommended Posts

Bumpar lite. Är på avsnitt 11 nu, gillar den här serien skarpt. ;)

Fast det blev lite segare efter ett par avsnitt... Men annars skulle det aldrig kunna bli en serie, antar jag. >_<

Hittade en beskrivning av serien på Piratebay, killen hade missuppfattat så jävla hårt. :mellow:

Spoilerar den för att vara på säkra sidan, har du sett upp till i alla fall avsnitt 7 eller så är det här ingen fara.

Heroes handlar om personer jorden runt som upptäcker att de har övernaturliga krafter. Vi får följa hur krafterna påverkar och förändrar deras liv. Människorna med superkrafter inkluderar Peter Petrelli, en 30-årig sköterska som kan flyga, Diego Medina, en 28-årig knarkare som kan rita bilder av framtiden när han är hög, den 33-åriga exotiska danserskan, Niki Sanders som kan göra fantastiska saker med speglar. Vi har också Hiro Makamura, en 24-årig serietidningsnörd som kan få tiden att stanna, den 31-åriga internen D.L. Hawkins som kan transportera sig genom väggar, polisen Matt Parkman som kan läsa andras tankar och den 17-åriga cheerleadern Claire Bennet som alltid lyckas undkomma döden.

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 323
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är Heroes verkligen så bra :rolleyes:?. Jag gillar serier som PrisonBreak, Smallville och 24. Tror ni jag kommer gilla Heroes då?

Jag älskar 24, Lost och Scrubs m.m. Jag orkade inte följa serien från början, jag menar superhjältar.. hur spännande kan det bli? I alla fall så hade jag grymt tråkigt en dag och laddade hem avsnitten och började kolla. Sitter på avsnitt 8 nu, underbar serie! Rekommenderas starkt :lol:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Argsh, längtar redan till 23. Nästa tisdag, ush.. så långt. När börjar serien sen igen då? Till hösten någon gång där eller?

Yes, men det lär bli en spinoff på Heroes under tiden

"Heroes" serien om människor med övernaturliga förmågor får en spinoffserie.

Under uppehållet tar "Heroes: Origins" över och de karaktärer som ännu inte har synts i originalserien.

Hittills har "Heroes" varit en dundersuccé i USA.

Nykomlingen om vanliga personer som upptäcker att de har superkrafter kommer att ta ett vinteruppehåll, men för att stilla längtan tills nästa säsong drar igång har NBC beslutat sig för att visa en spinoffserie som kommer att heta "Heroes: Origins".

Handlingen kommer att kretsa kring karaktärer som ännu inte synts i originalserien.

Efter "Heroes: Origins" kommer tittarna att få rösta fram en favoritkaraktär som sedan kommer att få en plats i huvudseriens tredje säsong.

"Hereoes" visas just nu på Canal plus i Sverige och kommer att visas i TV4 i höst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Borde det inte vara sommaruppehåll istället för vinteruppehåll? :D. Ska Origins visas under sommaren eller hösten?

Har nu sett E22. Jävlar så bra den var :blink:. Can't wait 'til Tuesday.. ^_^

Brukar ju vara uppehåll mitt i säsongen under vintern också, tror det är det de syftar på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...