Jump to content

Heroes


Panimala
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 323
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

FAN vad jag störde mig på slutet när Peter höll på att explodera. Varför inte bara sätta en kula i honom? Killen kan ju självläkas! Eller, varför inte bara göra som den osynlige mannen gjorde när Peter tappade kontrollen - knocka honom?

:rolleyes:

w0rdar på det. Hela slutet känns ogenomtänkt och plötsligt, jag höll nästan på att garva när Hiro långsamt gick fram till Sylar och högg honom utan att Sylar ens försökte stoppa honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

*BUMP*

A mere few days after the exploding season finale aired, spoilers for next season of NBC's hit show Heroes are starting to leak. TV Squad was able to get its hands on casting spoilers for the first two episodes of the season, which will start shooting mid-June.

(SPOILERS FOLLOW!)

The season premiere and the episode following will introduce a lot of new recurring characters and regulars. Here is, in point form, the casting spoilers TV Squad was sent about episodes 2.01 and 2.02 of Season 2 of Heroes:

* The yet-to-be-titled Season 2 premiere will introduce new series regular Maya, a Hispanic woman in her mid 20s. Could she be linked with Alejandro who'll recur next season?

* The episode will also introduce Kane, a recurring character that may become a possible regular. This man in his late 20s is referred, in the info we were given, as an ageless American with an European feel. He is said to be a charming womanizer who as a soul that seems to be older than he appears to be.

* A new Japanese recurring female character will be named Princess Keriyama.

* A few high school characters living in California will be added to the recurring cast. They are: Gay cheerleader April; charming 18-year-old West, who doesn't fit in much; May, a mean cheerleader high schooler.

* Other recurring characters making their first appearances in the premiere are: Georgie and Blackie, two Irish thieves, who are under orders of 45ish ringleader Ricky; friendly 40-year-old mild-mannered Bob who is said to be the "unassuming face of a very powerful organization"; NYPD detective Kincaid.

* The second episode will introduce new regular Monica. She is a beautiful African-American in her late 20s. She is very kind to people and always thinks of them before taking care of herself.

According to Reuters, four new regulars would be added to the show, including a new boyfriend for Claire (could it be West listed in our spoilers above?) and a black woman who is said to be Micah's surrogate mother (Monica?). The article says that recurrings like Ricky may do arcs instead of being regulars.

Intressant med nya karaktärer och hoppas inte

Matt Parkman klarade sig, gillade honom i början, sen vart han en tönt, en toffel.

.

Ser fram emot Säsong 2, den 24:e september ska den starta enligt NBC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
Ser fram mot att se Kristen Bell (Veronica Mars) i Heroes säsong 2. ;) De fick visst slåss för att få henne för även LOST och några filmproducenter ville ha henne.

En till snygg i tjej i Heroes. :lol:

Kommer hon att vara en av hjältarna som kan röstas in från Heroes: Origins, eller kommer hon ha en fast roll från början?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Underbar jävla säsongsstart!

Älskade delarna

med Hiro i det förflutna.

Slutet var även det väldigt intressant.

Och vem fan var det som dödade Hiro's pappa? All of them... I never expected that it would be you.

:D

Och varför var avsnittet bara 51-52 minuter? Det var ju dubbelt så stort. Borde ha varit 80...

Nu kommer man längta till tisdagarna stup i kvart. Btw, fjantigt att markera som nuke p.g.a 10 sekunders reklam... :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Underbar jävla säsongsstart!

Älskade delarna

med Hiro i det förflutna.

Slutet var även det väldigt intressant.

Och vem fan var det som dödade Hiro's pappa? All of them... I never expected that it would be you.

:naughty:

Och varför var avsnittet bara 51-52 minuter? Det var ju dubbelt så stort. Borde ha varit 80...

Nu kommer man längta till tisdagarna stup i kvart. Btw, fjantigt att markera som nuke p.g.a 10 sekunders reklam... :(

Håller med.. Och samma fråga kretsade i mig..

Min första tanke var att det var

Peter.

Vet inte varför jag trodde det, det bara verkade som så!

Dom 30 första minutrarna var väl ingen höjdare tyckte jag, men resten var riktigt bra, slutet var grymt.

Längtar till nästa måndagsnatt/tisdag.

Håller med, början var seg. Men slutet ägde ju nåt så helvetiskt mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Avsnitt 7 ikväll, längtar :(

Det är såå bra att TV4 sänder två gånger i veckan istället för en, för dom kommer dom snabbare ikapp USA avsnitten.

Är det bättre?

TV4 kommer inte få sina händer på säsong 2 innan den är avslutat, så ni kommer få sitta där med kuken i brevlådan när alla avsnitt från säsong 1 är över.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...