Jump to content

Heroes


Panimala
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 323
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det där skrev inte jag :D, nåja skitsamma.

Grym

fight

i ep.20 mellan

Peter och Sylar, när dom ska skicka tillbaka Hiro och Ando för att döda Sylar

Blev något fel med quotsen när jag skulle replya så tog bara bort den översta utan att kolla vilket namn det var :blink:

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säsongsavslutningen var helt klart ok, hade väntat mig något annat dock

Ska bli intressant att se hur dom bygger vidare på det här nu i säsong 2, om det blir samma karaktärer eller helt nya, att det kommer komma några nya är ju klart iochmed spinoff serien.

Lite smålöjligt i slutet kanske med Hiro.

Hoppas att bröderna Petrelli kommer tillbaka

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säsongsavslutningen var helt klart ok, hade väntat mig något annat dock

Hoppas att bröderna Petrelli kommer tillbaka

Måste hålla med där, älska Peter. När jag blir stor ska jag bli som han.

:unsure: <3

Tkr också att slutet med Hiro blev lite fjantigt, trodde att det skulle vara Peter som landade där. Hiro kan väl bara transportera bort sig igen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste hålla med där, älska Peter. När jag blir stor ska jag bli som han.

:unsure: <3

Tkr också att slutet med Hiro blev lite fjantigt, trodde att det skulle vara Peter som landade där. Hiro kan väl bara transportera bort sig igen?

Anledningen till att det var Hiro var ju just för det var mannen på hästen som var ägaren av det legendariska svärdet. Vilket inte har något med Peter att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anledningen till att det var Hiro var ju just för det var mannen på hästen som var ägaren av det legendariska svärdet. Vilket inte har något med Peter att göra.

Herregud, det vet jag! Såklart. Men det visste man inte när han landade, då jag trodde att det skulle vara Peter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många säsonger och sådär finns det? Blev tipsad om denna serie av en polare, ska nog försöka ta mig igenom den :rolleyes:

Än så länge finns det bara en säsong, med 23 avsnitt i. Senare kommer en spinoff-säsong med 6 avsnitt i. Till vintern (troligtvis) så börjar andra säsongen. Se första säsongen, skitbra serie! :P

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...