Jump to content

Gtasajten Comunity vid 5


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Mina replays är filmade i standard versionen av SA som man får när man installerat, inga patcher. Dessutom tror jag att det ska gå att kolla på även om det är en annan version.

@Merkky: För att? Kan sätta deadline på 2 månader om ni känner för det. Det viktigaste är att alla fokuserar på sina stunts och sedan kan vi börja oroa oss om redigeringen.

Men, somsagt. Jag behöver en ny dator om jag ska kunna filma, och 8000 är inte lätt att hitta nergrävt. Men jag gullar med min pappa, så det märks väl. Men om tävlingen är igång nog länge så kan jag vara med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 320
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Inte jag heller, rep:sen funkar inte på min V.1:a av SA :rolleyes: SA Crashar när jag försöker spela upp...

Dessvärre så funkar inte repsen :teehee:, Mitt SA kraschar när jag testar.

Lustigt. Jag tog hem filerna (bara för att kolla läget, jag tänker inte editera nånting), och det funkade utan några som helst problem för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har det något att göra med om man har Dannyes main.scm eller inte? :rolleyes:

En annan fråga angående repsen. Hur gjorde du för att få dem så korta?

Ja, kanske. Har ingen aning. Replayn startas på nytt varje gång man teleporterar. Men ibland funkar det inte så man får starta om dem manuellt genom att trycka F3.

@Mordos: Tack, men jag är inte säker på att jag vill tbh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...