Jump to content

Gtasajten Comunity vid 5


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 320
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Eftersom att jag inte kommer vara med i denna communityvideo så borde igentligen jag stanna utanför det här. Men jag har en åsikt jag vill dela i frågan om redigerare. Hoppas ingen tar illa upp nu, men jag skulle gärna vilja se någon annan än antepanteboy redigera main pga att han redigerat ett stort antal stuntvideor och enligt mig är det ungefär samma "stuk" i alla filmerna. Skulle vara skönt att få något helt nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom att jag inte kommer vara med i denna communityvideo så borde igentligen jag stanna utanför det här. Men jag har en åsikt jag vill dela i frågan om redigerare. Hoppas ingen tar illa upp nu, men jag skulle gärna vilja se någon annan än antepanteboy redigera main pga att han redigerat ett stort antal stuntvideor och enligt mig är det ungefär samma "stuk" i alla filmerna. Skulle vara skönt att få något helt nytt.

En fråga bara, Vad menar du med samma stuk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En fråga bara, Vad menar du med samma stuk?

Han syftar antagligen på bl.a på följande:

Är det bara jag som tycker att den ser nästan likadan ut som resten du bajsar ut varje vecka?
...Men musiken har lite halvkasst tempo vilket gjorde att filmen kändes seg. Den låga FPS:en bidrog också till det.
Jag ville gråta vid pizzaboy grinden. Sist men inte minst, planstunts! Så himla tråkigt ibland. Du har flera sådana i varrenda film.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, vi låter väl någon annan ta hand om redigeringen då <_< , Men annars så tyckte jag att GF:s förslag var ganska bra.

Att dom som vill redigera får en zip med 5-10 stunts och gör något utav det så får vi se vilken vi tar?

Ja det tycker jag låter bra. Langa en zip med 5 stunts, de behöver inte vara speciellt bra eller några av dem som ska vara med i filmen. Alla som vill redigera den riktiga postar, tankar och gör sin version. Sedan skapar vi en poll där alla får rösta. Låter det bra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis, glömde det. Så har någon lust att skicka upp c.a fem kassa stunts?? Annars kan jag ta tag i det imorgon.

Jag har 3 kassa stunts. Är ju nybörjare och är med för att lära mig, kan försöka hitta på några nya och sen lägga upp dom så kan du få imorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har 3 kassa stunts. Är ju nybörjare och är med för att lära mig, kan försöka hitta på några nya och sen lägga upp dom så kan du få imorn.

Jag har 7 så PM:a dem till mig så slår jag ihop en zip med allt som behövs.

@Merkky: "Tävlingen" behöver inte vara snart, så var med du. Själv tror jag inte att jag ska bidra eftersom jag inte riktigt kommer att ha tid eller ork att göra det framöver OM jag skulle vinna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har 7 så PM:a dem till mig så slår jag ihop en zip med allt som behövs.

@Merkky: "Tävlingen" behöver inte vara snart, så var med du. Själv tror jag inte att jag ska bidra eftersom jag inte riktigt kommer att ha tid eller ork att göra det framöver OM jag skulle vinna.

Vfänta nu vad är det du ska göra? :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har 7 så PM:a dem till mig så slår jag ihop en zip med allt som behövs.

@Merkky: "Tävlingen" behöver inte vara snart, så var med du. Själv tror jag inte att jag ska bidra eftersom jag inte riktigt kommer att ha tid eller ork att göra det framöver OM jag skulle vinna.

Okejdå, jag försöker luska fram 8000 så fort jag kan. Datorn nu är så dålig, kvalitén kommer att skrika "Hej kom och hjälp mig".

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...