Jump to content

Gtasajten Comunity vid 5


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 320
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Läste inte det föräns nu (lol) :mellow:

Men hur många stunt vill ni ha till denna filmen? (per deltagare?)

Kör bara. Du kan skicka in 10 om du vill men kanske 2-4 som blir uttagna.

Packat o klart - 10 replays, musik och min font om någon känner att den behöver det.

Skriv ett inlägg eller ett PM till mig om du ska delta i tävlingen, så vet vi ungefär hur många som vill vara med. Och klaga inte på mina stunts, öppnade SA 3-4 gånger och jag har inte stuntat på totalt två år.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör bara. Du kan skicka in 10 om du vill men kanske 2-4 som blir uttagna.

Packat o klart - 10 replays, musik och min font om någon känner att den behöver det.

Skriv ett inlägg eller ett PM till mig om du ska delta i tävlingen, så vet vi ungefär hur många som vill vara med. Och klaga inte på mina stunts, öppnade SA 3-4 gånger och jag har inte stuntat på totalt två år.

Kanske drar hem och kollar på det ikväll för skojs skull...

Ska man redigera en kort Intro och outro bit till det också eller??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina replays är filmade i standard versionen av SA som man får när man installerat, inga patcher. Dessutom tror jag att det ska gå att kolla på även om det är en annan version.

@Merkky: För att? Kan sätta deadline på 2 månader om ni känner för det. Det viktigaste är att alla fokuserar på sina stunts och sedan kan vi börja oroa oss om redigeringen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina replays är filmade i standard versionen av SA som man får när man installerat, inga patcher. Dessutom tror jag att det ska gå att kolla på även om det är en annan version.

@Merkky: För att? Kan sätta deadline på 2 månader om ni känner för det. Det viktigaste är att alla fokuserar på sina stunts och sedan kan vi börja oroa oss om redigeringen.

K, men ja, kan kolla på det en gång i kväll men händer samma sak så orkar jag nog inte...

Har i nån ungerfärlig deadline än (både stunts och Redigerar tävling?)

Edit: Förresten kan man skicka in äldre stunts om man inte hinner skrapa ihop något märkvärdigt?

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

K, men ja, kan kolla på det en gång i kväll men händer samma sak så orkar jag nog inte...

Har i nån ungerfärlig deadline än (både stunts och Redigerar tävling?)

Edit: Förresten kan man skicka in äldre stunts om man inte hinner skrapa ihop något märkvärdigt?

Ante är projektledare så jag antar att han ska sätta en deadline. Ja du kan skicka in gamla stunts.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...