Jump to content

Gtasajten Comunity vid 5


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 320
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

"Thats the day when i got lade"

Men allvarligt, vilket av dom som har sagts ska vi ta?

Eller har någon något nytt?

*Laid. Jag vill inte se sådan där keff engelska i den här filmen. Så jag hoppas att du använder en uppslagsbok när du skriver credits och dylikt.

Chill med namnet, det är knappast det viktigaste just nu.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cowabunga! - Välkänt uttryck när man gör något våghalsigt. Ger en lätt 'funky' känsla och tar bort en del av det seriösa från det vilket gör det lättare att få folk att gilla den om vi inte har så fruktansvärt nya och bra stunts med i filmen.

Ett förslag. :s

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Cowabunga! - Välkänt uttryck när man gör något våghalsigt. Ger en lätt 'funky' känsla och tar bort en del av det seriösa från det vilket gör det lättare att få folk att gilla den om vi inte har så fruktansvärt nya och bra stunts med i filmen.

Ett förslag. :s

Mjo, inte dåligt :wub:

Edit: Alla som inte är anmälda får ikväll och imorgon på sig på att göra det, sen ska Qouad börja med den supersnygga ramen :lol:

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Kan jag få grön fin färg på framsidan? Jag har ju skickat :P

Edit: Ganska bra namn... Gonatt :)

Det ska jag fixa :)

Lajnux: Jag skriver namn som jag tycker passar till en stuntfilm.

Vickex: Du får ta och skicka ditt pick och pack igen, allt jag hade på C försvann när jag köpte en ny hårddisk :(

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Confusion" ?

Låter bra, det bästa jag sett i tråden hittills.

Du har inte läst vad jag har skrivit. Om du inte tänker på det jag har skrivit så.. Ja, du kommer inte komma nånvart i mediavärlden.

Det är inte så förbannat viktigt, vem sa förresten att han ville komma någonstans i "mediavärlden"?

Lägg ner den dryga attityden och var lite hjälpsam istället.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte så förbannat viktigt, vem sa förresten att han ville komma någonstans i "mediavärlden"?

Lägg ner den dryga attityden och var lite hjälpsam istället.

Video editering säger mig nog om att han kommer välja ett media gymnasium när han går ur högstadiet. Chansen är stor iaf.

Och vilken dryg attitiyd? Jag försöker hjälpa. Inte mitt fel om du ska vara en pain in the ass och inte fatta ett skit av vad jag skrev.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Video editering säger mig nog om att han kommer välja ett media gymnasium när han går ur högstadiet. Chansen är stor iaf.

Tvivlar på det. Själv tycker jag video- och bild-redigering är kul men det är en hobby inte något jag kommer jobba med.

@Confusion: :angry:

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...