Jump to content

Gtasajten Comunity vid 5


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 320
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej, okej då, men han har bara ett stunt så whatevva.

Angående om filmen är klar eller inte så, ja jag har gjort klart intro och MP men jag har ju finslipningen kvar :) Qouad ska bli klar med ramen också, så jag räknar väl med att den är ute på Torsdag.

Wohooo! :mellow:

Finslipning :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

And...? Dom är medlemmar.

Ante; Man kan inte hitta Ma Cipriani i medlemslistan, eller någon annanstans

...And they're not real members of GTAsajten. It's supposed to be a GTAsajten community video not a collaboration between us and them, since GTAstunting outshine the small time stunting members of GTAsajten. Get my drift?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...And they're not real members of GTAsajten. It's supposed to be a GTAsajten community video not a collaboration between us and them, since GTAstunting outshine the small time stunting members of GTAsajten. Get my drift?

Du vill bara flasha med att du är grym på engelska. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...And they're not real members of GTAsajten. It's supposed to be a GTAsajten community video not a collaboration between us and them, since GTAstunting outshine the small time stunting members of GTAsajten. Get my drift?

Riktiga medlemmar hit och dit, samma sak som att säga att jag inte skulle få vara med i en GTAStunting com. video.

Är dom medlemmar, låt dom vara med. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktiga medlemmar hit och dit, samma sak som att säga att jag inte skulle få vara med i en GTAStunting com. video.

Är dom medlemmar, låt dom vara med. =)

Nej det är inte samma sak just för att vi är en sådan liten community, liten och liten men få stuntare. Dessutom har du fler än 100 posts där. Inte posts som avgör om man tillhör en community eller inte men du fattar nog vad jag menar.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...