Jump to content

Gtasajten Comunity vid 5


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 320
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag börjar bli förbannad på han. Man säger inte att man ska släppa en film när man inte kan det. Det var likadant förut, han säger att allt är klart etc. sen börjar folk bli otåliga och vill se den. Och nya problem uppstår gång efter gång.

Men.. håll käften. :lol:

Lite spänning förhöjer bara stämningen. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saken är inte den att vi klagar för att du har ett liv. Vi klagar för att du säger att någonting är klart när det inte är det. Sen kan du helt plötsligt försvinna och komma nästa dag och säga att du var trött och ville sova. Då kan du lika gärna säga att du skjuter upp det en dag för att du inte är klar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men.. håll käften. :lol:

Lite spänning förhöjer bara stämningen. B)

Saken är inte den att vi klagar för att du har ett liv. Vi klagar för att du säger att någonting är klart när det inte är det. Sen kan du helt plötsligt försvinna och komma nästa dag och säga att du var trött och ville sova. Då kan du lika gärna säga att du skjuter upp det en dag för att du inte är klar.

Instämmer. Men nu ska vi alla vara glada! Han har redigerat åt oss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han skrev att HQ:n är klar om drygt 2 timmar. Han hade beräknat att allting skulle vara klart vid halv 4.

Men i vilket fall som helst är den upp någon gång... :lol: SO BE HAPPY!

Magic man har gett mig nya rendnings inställningar, jag tankar upp den så fort den är färdig.

Härligt!

Redigerad av C_J
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...