Jump to content

Gtasajten Comunity vid 5


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

@Confusion: :)

Word...

Säger åter igen mina förslag. Som dock kanske ingen gillar, men jag vill ändå säga dem.

While Waiting. Ni förstår nog vad jag menar med den titeln.

Crash -

Intro. Någon duschtug editing, t.ex Ante som då ska editera. Jag har iaf en ide. Om det ska vara Crash - (Minus)

Så fadas Crash - in efter någon typ av intro. Och sedan vänds -'et 90 grader vilket då blir |. Sedan fadas Minus in med den där linjen som den första linjen från vänster i M.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 320
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tittar bara på Antes personlighet och hans passion för videoeditering. Iaf hur jag har uppfattat det som. Bara och kika senare, om några år.

Läser detdär om och om igen, och asgarvar varje gång. KOM IGEN! :unsure: Passion för videoeditering... :lol:

Och för att inte spamma: High Sky? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läser detdär om och om igen, och asgarvar varje gång. KOM IGEN! :unsure: Passion för videoeditering... :lol:

Och för att inte spamma: High Sky? :P

Passion för video editering, ja. Är det något fel med det? Jag uttrycker mig på ett.. Relativt udda sätt, men det är åtminstånde korrekt.

Precis lika som att ha en passion för musik eller att spela. Videoredigerare älskar sitt jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Passion för video editering, ja. Är det något fel med det? Jag uttrycker mig på ett.. Relativt udda sätt, men det är åtminstånde korrekt.

Precis lika som att ha en passion för musik eller att spela. Videoredigerare älskar sitt jobb.

Heh... Ante redigerar inte mycket mer än någon annan på GTAS.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Passion för video editering, ja. Är det något fel med det? Jag uttrycker mig på ett.. Relativt udda sätt, men det är åtminstånde korrekt.

Precis lika som att ha en passion för musik eller att spela. Videoredigerare älskar sitt jobb.

Har du någonsin hört ordet hobby?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mordos, han tycker det är ett roligt tidsfördriv i mina ögon sett.

Hade han en passion skulle han lägga ner enormt mycket mer tid på varje film, vilket skulle resultera i kassa stunts, men kanonbra redigering (han skulle stunta ihop något skitsnabbt för att få leka i Vegas i timmar).

Säg snarare passion för att släppa filmer :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Are you boys really fighting about me? :unsure:

Men allvarligt, Ja jag ska söka till media, Nej, Jag har ingen "Passion" för att redigera filmer, det är bara ett kul tidsfördriv.

Och en sak till allvarligt Mordos: Jag tycker faktiskt inte att du har hjälpt till särskilt mycket i det här projektet, visst att du har föreslagit ett namn, men annars så har du bara klagat på andras namnförslag.

Du ska ju ffs inte ens vara med i filmen. Lägg ner den negativa inställningen!

Det är inte första gången du får höra det...

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTASajten Community Video 4: "Sky High"

Nej. Fast du kanske var ironisk.

Var du ironisk? Att vända på orden var ju hela poängen med hans "förslag".

Jag kom på en sak, har fortfarande ett stunt kvar från SA som jag inte använt. Skickar det och dom där SAVC stuntsen, ifall du vill och kan filma dom också.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...