Jump to content

Gtasajten Comunity vid 5


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

- Wierd As Possible

- True fakers

- Whoop Da Jumpers

- Take Cover Bitches

- That Was The Day I Was Reborned.

Kan inte bättre.. *LoL*

Om jag tänker efter vad dom ganska dåliga, men skit samma :lol:

Tur att du inte tycker dem var så bra själv, för jag måste säga att jag inte gillar någon av dem. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 320
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hellrider är bara dumt, cliché och.. Dumt.. Då blir man en "nobody". Man ska ha ett kreativt namn, det ska liksom flyta med tungan. Det ska vara lätt att säga. Det är så man får publicitet.

Inte för jag har några förslag, men försöker bara hjälpa lite med tankeverksamheten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hellrider är bara dumt, cliché och.. Dumt.. Då blir man en "nobody". Man ska ha ett kreativt namn, det ska liksom flyta med tungan. Det ska vara lätt att säga. Det är så man får publicitet.

Inte för jag har några förslag, men försöker bara hjälpa lite med tankeverksamheten.

Inte för att det angår mig, men du verkar Liiite negativ.

Kom på ett eget namn då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att det angår mig, men du verkar Liiite negativ.

Kom på ett eget namn då.

Jag är negativ, ja. Men jag tänker äver på saker och ting från ett media perspektiv. Tittare vill ha något exotiskt och intressant att titta på. "Hellrider" är liksom.. Lamt. Tråkigt.

Italienska, latin, längre namn, franska, tyska.

Finns många saker man kan välja mellan. Ett krav igentligen. Att saker och ting har en intressant titel. Hur tror du folk började köpa Cillit Bang! ? De fann namnet intressant med egenskapen. De kom ihåg namnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en känsla av att du får lov att förlänga deadlinen. De har mindre än 2 veckor på sig att fixa stunts och sådant och alla kanske inte har tillgång till SA varje dag.

Och varför "Trigger"? Förklara varför ni skulle ha det isåfall.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att det är snyggt?

Det handlar inte om snygghet. Det handlar om videon. Det ska vara ett budskap. "Trigger.. Ahapp.. Eh? Wtf? Var inte det här en CS video?" Trigger fungerar inte vid stuntvideos. Hade det varit CJ som gick runt och sköt people, okej. Men.. Passar inte in när det är motorcykel/bil stunts. Men, men. Jag är inte den som bestämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...