Jump to content

DreamHack Summer 2007


Siana
 Share

Recommended Posts

Madrass? Mhm. Jag har kommit på att sovsalen suger, jag ska aldrig mer sätta min fot där. Det är så mycket skrik, godispapper och svettiga strumpor överallt så att det tar lång tid innan man kan sova ordentligt. Om man sover på tangentbordet både somnar och vaknar man snabbare och känner sig piggare och ja.. det är väl nog till anledning.. :>

Men kan ni ingenting, naaaabs. Det hela handlar om att sova vid rätt tillfälle. Kl 4 - 10 är det inte så mycket spring och skrik eftersom alla ligger till sängs. Kan hända att det blir lite livat på morgonen, men det är bara bra så att får gratis väckning. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 714
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Madrass? Mhm. Jag har kommit på att sovsalen suger, jag ska aldrig mer sätta min fot där. Det är så mycket skrik, godispapper och svettiga strumpor överallt så att det tar lång tid innan man kan sova ordentligt. Om man sover på tangentbordet både somnar och vaknar man snabbare och känner sig piggare och ja.. det är väl nog till anledning.. :>

Ja sov inte i sovsalen nångång ^_^ först på två stolar men då vaknade jag av att det gjorde ont i ryggen, sen under bordet då vaknade jag av att en vakt sa till mig och sen på det bästa sättet :wub: på tangentbordet.

Vet inte om ja ska dit i sommar :unsure: men i vinter kommer jag :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow, *pokes you with the sepe-pinne*

Det är alkohol och drogförbud under hela DH, så gissa.

Baha!

Men det tänkte ju inte jag på, eftersom min senaste granne alltid satt och smådrack :ph34r:

Det är väl inte allt för svårt att "råka" få med sig lite in?

Hehe vad händer om dom kommer på en då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Baha!

Men det tänkte ju inte jag på, eftersom min senaste granne alltid satt och smådrack :ph34r:

Det är väl inte allt för svårt att "råka" få med sig lite in?

Hehe vad händer om dom kommer på en då?

Det är hur lätt som helst att ta med sig mycket in, och det är lätt att komma in full också (har själv vart lagom full i kanonen förra sommaren).

Dock är det inte värt, då det blir klippt band om dom gör alkotest på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...