Jump to content

DreamHack Summer 2007


Siana
 Share

Recommended Posts

Jag måste ta en runda runt DH med lajjan och Eudoros på DH :)

Man kan registrera sig på biljettsidan nu och info om kösystemet osv har kommit upp.

Sätter GTASajten som "lag" :(

Va i... behövde inte registrera en ny medlem :S Sa dom inte att man behövde det?

D'oh, min kompis skulle beställa åt oss alla men jag hade inga pengar med mig, och de behövde han för att betala. Jag får beställa själv och placera mig brevid dem, går inte det hakar jag väl på er rad. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 714
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

*Tillträde till festivalområdet utomhus med Bungyjump, BBQ, DJ-tält och mycket annat kul

Yummy, detta fanns ju inte förra gången på summer? ._. Gief BBQ!

Bokar för mig och Ice ikväll förhoppningsvis, om jak inte glömmer bort det. Vilket är otroligt osannolikt. Har t.o.m satt upp en kom-i-håg lapp på skrivbordet!

Har även ändrat mina inställningar så att ni enkelt kan hitta mig på kartan denna gång.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...och jag sitter på 5 laxar.. >__<

Borde inte det bli lite väl slemmigt och lukta väldigt illa? :(

Förlåt men jag var tvungen... :)

Don't ban me plz :)

För att göra posten till lite mindre spam så kan jag säga att det nästan helt säkert inte blir något DH för min del. :'(

Jag ville så gärna men flickvännen tillåter inte. Plus att min bror och min mor vägrar låta mig "stjäla" datorn över några dar...

:'( :'( :'( :'( :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Borde inte det bli lite väl slemmigt och lukta väldigt illa? :)

Jag ville så gärna men flickvännen tillåter inte. Plus att min bror och min mor vägrar låta mig "stjäla" datorn över några dar...

Din flickvän tillåter inte? GEEZ! Det är tre, fyra dagar. Altså, du kan ju vara där bara en dag. EN SATANS JÄVLA DAG! Är det för mycket begärt?

Hon kan väl inte bestämma allt över dig? Annars kan du ju ta med henne och köpa ett sånt där dagskort för 100kr, hon tycker säkert också att det kommer vara kewl. Och så att inte din bror/mor låter dig ta datorn någon dag, come on. Smöra lite, det är för fan skitkul event som bara händer två gånger per år. Och att dom inte låter dig utan datorn några dar är bullshit. Dom dör ju inte rly.

._.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle tycka det var skitroligt med ett DH, men jag har aldrig haft en dator i fas med tiden... tyngsta jag kan köra är ett supersegt HL2 med monsterlagg och -laddnigstider. Väl när jag skaffat en bra dator (tidigast när jag flyttat hemifrån, när det blir återstår att se) om kanske ett halvår så skulle jag kunna vara med. Vad kostar det och hur många dagar är man därborta? Var är det ens?:)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Öhm, satte mig i kö och gick och åt. När jag kom tillbaka hade kö- räknaren och allt försvunnit, men jag var inte inne på sidan. D:<

Köar om nu, plats 79.

Edit.

Gah! Kösystemet var igång, men de släppte inte in. Det var därför inget skedde när jag kom igenom. Men nu startade de systemet, och vad händer? Sidan uppdateras för mig, och jag placeras då sist i kön... Plats 3164. -.-

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt fuckade sig också! så nu är jag på plats 3336 :)

Buggade jävla skitsystem :)

Har varit på plats ett 642 jävla tag nu.. Ca 6 min. Verkar inte röra på sig..

FUCK THIS!

edit: FÖR TILLFÄLLET FUNGERAR INTE VÅR AUTOMATISKA NEDRÄKNING. VI TITTAR PÅ DET. UNDER TIDEN KAN DU LADDA OM DIN LÄSARE MANUELLT FÖR ATT UPPDATERA KÖPOSITIONEN, MEN VAR NOGA MED ATT VÄNTA MER ÄN 10 SEKUNDER!

yaaay-.-

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din flickvän tillåter inte? GEEZ! Det är tre, fyra dagar. Altså, du kan ju vara där bara en dag. EN SATANS JÄVLA DAG! Är det för mycket begärt?

Hon kan väl inte bestämma allt över dig? Annars kan du ju ta med henne och köpa ett sånt där dagskort för 100kr, hon tycker säkert också att det kommer vara kewl. Och så att inte din bror/mor låter dig ta datorn någon dag, come on. Smöra lite, det är för fan skitkul event som bara händer två gånger per år. Och att dom inte låter dig utan datorn några dar är bullshit. Dom dör ju inte rly.

._.

Men jag FÅÅÅÅÅÅÅR inte.. :'(

Nu kom morsan hem. Ska tjata lite... Försöka iaf... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...