Jump to content

DreamHack Summer 2007


Siana
 Share

Recommended Posts

Ska försöka ta mig dit med några polare. Så Xx_emo-vaxxor_xX kasnke kommer! :blink:

Det jag ska göra där är att spela lite granna och tanka_sönder. Vi kommer nog dra runt lite också.

Tar med oss brädorna så det blir kanske lite skate.

Fast om jag ska dit så säger jag inte vart jag sitter :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 714
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ska försöka ta mig dit med några polare. Så Xx_emo-vaxxor_xX kasnke kommer! :blink:

Det jag ska göra där är att spela lite granna och tanka_sönder. Vi kommer nog dra runt lite också.

Tar med oss brädorna så det blir kanske lite skate.

Fast om jag ska dit så säger jag inte vart jag sitter :ph34r:

Skulle inte ha varit svårt att hitta dig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Aldrig, sommaren ska man vara ute med polarna o festa och ha det trevligt, inte sitta o svettas med en byggnad full med datornördar :)

Så jävla löjligt argument och folk verkar aldrig släppa det. Det är tre (man åker tidigt på den fjärde) dagar i början av sommaren. Har du en veckas sommarlov eller?

Edit.

Solidsnake: Det ligger i Jönköping, och du måste ta med egen nätverkssladd. Läs deras FAQ.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så jävla löjligt argument och folk verkar aldrig släppa det. Det är tre (man åker tidigt på den fjärde) dagar i början av sommaren. Har du en veckas sommarlov eller?

Edit.

Solidsnake: Det ligger i Jönköping, och du måste ta med egen nätverkssladd. Läs deras FAQ.

Indeed. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Nej det gör den inte.. Vet inte varför den flyttats hit alls, men kommer låta den vara kvar tills det att personen som flyttade den flyttar tillbaka den eller kommer med en förklaring varför han flyttade hit den.

Det var väl Hultenius som flyttade den när han skapade nya forumdelen? Logik, comrade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle det vara så?

Alla flyttade topics hit när det öppnades. Vi har vetat om att detta forumet skulle skapas 20.00 torsdagen den 15:e sen nån vecka tillbaka.

Därför kan det va vem som helst i modkåren som flyttat topicen hit, och därför blev du just så jävla ägd så du kan äta upp dina strumpor och gå och lägga dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...