Jump to content

DreamHack Summer 2007


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 714
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag kom för 20 minuter sen. Jacker kom nyss in utan dator för hans mamma sitter fast i bilkön. Icecandy tror jag att jag såg lite snabbt när jag pluggade in nätverket, inte säker dock. P-C och Siana kommer vid 12.

*edit*

Jahaa, var dom kexen en present från dig IceCandy?

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom för 20 minuter sen. Jacker kom nyss in utan dator för hans mamma sitter fast i bilkön. Icecandy tror jag att jag såg lite snabbt när jag pluggade in nätverket, inte säker dock. P-C och Siana kommer vid 12.

*edit*

Jahaa, var dom kexen en present från dig IceCandy?

.icu

Dom är ifrån både Ice och jag..

"Kexen" är egentligen mina, men men.. Hon tog dom.. vad kan man göra? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojoj, precis som inför de två senaste Dreamhack(..sen? ..'s? ..sarna?) blir jag otroligt sugen när jag läser om det här på forumet. Men jag kommer med största sannolikhet inte åka dit. Vet att det skulle vara kul att träffa forumiter, delta i en massa evenemang och spöa på kaxiga pizzanördar ( :wub: ). Men jag har helt enkelt ingen att åka med och.. ingen i min omkrets skulle vara förstående alls. Mina polare skulle förmodligen sluta prata med mig ( :D ) och.. nja, det känns faktiskt lite för nördigt.

Men jag kommer följa den här tråden med stor glädje under helgen. Hoppas på mycket forumträffar och bilder! :D

Alltså, trevliga kompisar du verkar ha som kommer stöta ut dig för att du drar till en datorfestival? Är eran vänskap så lite värd? :angry:

Lite för nördigt.. Du, liksom jag har båda ett bra liv med många vänner och fester och annat kul men ändå har vi 7000 posts på ett GTA-forum. Visst, jag är inte STOLT över det men det är inte så att jag sätter mig i ett mörkt hörn i skolan för att kunna kolla in forumet på skoltid.

Så kom på DH förfan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, trevliga kompisar du verkar ha som kommer stöta ut dig för att du drar till en datorfestival? Är eran vänskap så lite värd? (w00t)

Lite för nördigt.. Du, liksom jag har båda ett bra liv med många vänner och fester och annat kul men ändå har vi 7000 posts på ett GTA-forum. Visst, jag är inte STOLT över det men det är inte så att jag sätter mig i ett mörkt hörn i skolan för att kunna kolla in forumet på skoltid.

Så kom på DH förfan.

Hmm, väl talat.

Hehe, nej det skulle väl inte stöta ut mig, men det skulle bli ett jävla tjat. :P Klart att jag skulle kunna stå på mig, i och för sig.

Men jag sitter i och för sig aldrig på gtasajten i skolan. Bara om jag är själv.

Varför? Jag vet inte riktigt. Men.. mina kompisar.. de skulle bara inte förstå. :ermm: När det gäller datoranvändning så är jag väldigt olik från dem, förstår ni. Jag sitter här mycket. De sitter vid msn någon halvtimma om dagen, sen tröttnar de.

I vilket fall; DreamHack är nördigt, men jag vet att jag skulle ha så otroligt roligt där. Försöker bara hitta vettiga anledningar till att låta bli att åka dit. :ermm:

..och nej, jag har egentligen ingen vettig anledning till att inte åka dit.

Ledsen om texten blev lite osammanhängande, jag är så förbannat trött.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, väl talat.

Hehe, nej det skulle väl inte stöta ut mig, men det skulle bli ett jävla tjat. :ermm: Klart att jag skulle kunna stå på mig, i och för sig.

Men jag sitter i och för sig aldrig på gtasajten i skolan. Bara om jag är själv.

Varför? Jag vet inte riktigt. Men.. mina kompisar.. de skulle bara inte förstå. (w00t) När det gäller datoranvändning så är jag väldigt olik från dem, förstår ni. Jag sitter här mycket. De sitter vid msn någon halvtimma om dagen, sen tröttnar de.

I vilket fall; DreamHack är nördigt, men jag vet att jag skulle ha så otroligt roligt där. Försöker bara hitta vettiga anledningar till att låta bli att åka dit. :ermm:

..och nej, jag har egentligen ingen vettig anledning till att inte åka dit.

Ledsen om texten blev lite osammanhängande, jag är så förbannat trött.

Dude.

You need to come out of the closet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...