Jump to content

DreamHack Summer 2007


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 714
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag märkte aldrig det men det var visst någon i Sweclockers-tråden som hade fått en pizza på sig.

Nej fy fasen! :teehee:

Ojoj, vad arg jag skulle bli! Jag menar.. Jag är ju en jäkla snäll kille, men om ett gäng svettiga datornördar pizzade ner mina kläder skulle jag tagga till som bara fasen! mad0217_851148_0.gif

Blev till och med lite upprörd här och nu.

Jag lovar, skulle jag vara på DH och se det hända nån forumit (eller någon annan med för den delen) skulle pizzabögarna få sina fiskar varma. mad0217_851148_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj vill inte att det ska vara DreamHack imorgon, på tisdag är hela längtan, peppningen, stämningen, ja hela rasket över och då blir det en lång, ny tråkig väntan. :teehee:

Äsch, vi vet alla att du inte kommer känna så när du sitter där inne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojoj, precis som inför de två senaste Dreamhack(..sen? ..'s? ..sarna?) blir jag otroligt sugen när jag läser om det här på forumet. Men jag kommer med största sannolikhet inte åka dit. Vet att det skulle vara kul att träffa forumiter, delta i en massa evenemang och spöa på kaxiga pizzanördar ( :teehee: ). Men jag har helt enkelt ingen att åka med och.. ingen i min omkrets skulle vara förstående alls. Mina polare skulle förmodligen sluta prata med mig ( :D ) och.. nja, det känns faktiskt lite för nördigt.

Men jag kommer följa den här tråden med stor glädje under helgen. Hoppas på mycket forumträffar och bilder! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...