Jump to content

DreamHack Summer 2007


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 714
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det verkar nu som om jag inte kan vara med på måndag och tisdag, måndagen är rätt tung skoldag (14 timmar!) och det är ingen idé att åka dit... öh, måndag natt för att vara där över natt och sen, öh... åka tillbaka till skolan på tisdag gryning eftersom tisdagen ändå bara är ihoppackningsdag.

Är där lördag och söndag, men sticker söndag kväll/natt och kommer icke tillbaka :wub: (för i år, iaf :wub: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar nu som om jag inte kan vara med på måndag och tisdag, måndagen är rätt tung skoldag (14 timmar!) och det är ingen idé att åka dit... öh, måndag natt för att vara där över natt och sen, öh... åka tillbaka till skolan på tisdag gryning eftersom tisdagen ändå bara är ihoppackningsdag.

Är där lördag och söndag, men sticker söndag kväll/natt och kommer icke tillbaka :( (för i år, iaf :wub: )

:wub:

Fuck that shit.

Skolan är överreklamerad. Du slutar ändå snart, så vad gör det om du missar dom två dagarna? Dra till skolan på Onsdag och ha 2 sköna dagar på DH istället mån-tis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar nu som om jag inte kan vara med på måndag och tisdag, måndagen är rätt tung skoldag (14 timmar!) och det är ingen idé att åka dit... öh, måndag natt för att vara där över natt och sen, öh... åka tillbaka till skolan på tisdag gryning eftersom tisdagen ändå bara är ihoppackningsdag.

Är där lördag och söndag, men sticker söndag kväll/natt och kommer icke tillbaka :wub: (för i år, iaf :wub: )

Du borde kunna ringa och säga att du är sjuk och sedan stanna kvar på DH om du nu inte bara kan skippa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:wub:

Fuck that shit.

Skolan är överreklamerad. Du slutar ändå snart, så vad gör det om du missar dom två dagarna? Dra till skolan på Onsdag och ha 2 sköna dagar på DH istället mån-tis.

Fel, jag har just börjat en sexveckors sommarkurs (zdaqjhtlmgkv.gif) som börjar med en vecka ute i fält (Omberg, om ni vet var det är) och sen kommer jag hem fredag kväll = råpacka till DH hela kvällen + åka tidig lördag, och åka hem söndag kväll.

Du borde kunna ringa och säga att du är sjuk och sedan stanna kvar på DH om du nu inte bara kan skippa det.

Jag kan bara skippa det, men det går inte bra. Det lär gås igenom sjukt mycket jag missar under den dan, och till skillnad från gymnasiet är det inte betyg man oroar sig för utan 2500 spänn i månaden (CSN). Det vill man inte missa. Får hoppas på två sjukt roliga dagar istället, och kanske vara med i vinter om jag gillade det. Nog för att 8-22 är en sjukt tung skoldag, men det är just det som gör att jag inte kan skippa den. Skillnad vore om det handlade om fyra timmar eller nåt. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, jag skrev mycket i DHW tråden, men det ni har hakat upp er på var att jag skrev att jag skulle komma till DHS i år.

Det ni inte tänkt på är att jag skrev det 4 gånger, inte 400 som ni verkar tro.:

Tillfälle 1.

Tillfälle 2.

Tillfälle 3.

Tillfälle 4.

Tre gånger på en dag + en gång till dagen efter är lite overkill... :wub:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, jag skrev mycket i DHW tråden, men det ni har hakat upp er på var att jag skrev att jag skulle komma till DHS i år.

Det ni inte tänkt på är att jag skrev det 4 gånger, inte 400 som ni verkar tro.:

Tillfälle 1.

Tillfälle 2.

Tillfälle 3.

Tillfälle 4.

Spelar ingen roll hur många gånger du sa det. Saken är den att du senare säger att du skiter i det men att du ska komma på DH't som kommer efter.

Under DHW06: Jag kommer till DHS07, LOVAR!!1

Innan DHS07: Jag kommer nog inte till DHS07, men ska absolut komma på DHW07!1

Vill bara förvarna att vi helst slipper alla dessa "Jag kommer på DHW07, lovar och svär", för att sedan läsa "Jag kan inte komma på DHW07, men kommer absolut på DHS08" i topicen som kommer upp DHW07..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar ingen roll hur många gånger du sa det. Saken är den att du senare säger att du skiter i det men att du ska komma på DH't som kommer efter.

Under DHW06: Jag kommer till DHS07, LOVAR!!1

Innan DHS07: Jag kommer nog inte till DHS07, men ska absolut komma på DHW07!1

Vill bara förvarna att vi helst slipper alla dessa "Jag kommer på DHW07, lovar och svär", för att sedan läsa "Jag kan inte komma på DHW07, men kommer absolut på DHS08" i topicen som kommer upp DHW07..

Min förklaring till att inte komma till DHS07 är rimlig.

Det enda som skulle kunna stoppa mig från att komma till DHW07 är att någon lärare nekar ledighet, eftersom det går över några skoldagar. Annars ser jag inget som skulle kunna komma i vägen, då pengar finns efter sommaren.

There, nu har ni så ni kan fortsätta eran humoristiska väg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...