Jump to content

DreamHack Summer 2007


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 714
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ofc, ofc.

Jag är långt ifrån den person jag är här som jag är RL.

Men, tänk er att ni praoar på ett dagis, där alla ungar är idioter och kastar leksaker och skriker och har sig. Det blir svårt att gilla dessa barn, men sen när man kommer hem så har man 10 småsyskon i samma ålder som man gillar eftersom dom inte beter sig som idioter.

Nu säger jag inte att alla är idioter på GTAsajten, men många är lustiga och jobbiga, vilket jag inte pallar. Speciellt inte på internet där man kan säga vad fan som helst i princip.

Sen är det förstås lite av en image jag har fått, och som jag faktist inte vill tvätta bort. Gillar att vara den "elaka" i admin-kåren, och jag tucktar inte efter att folk ska se upp till mig. Det gör det lättare för mig att sticka härifrån om jag skulle vilja det någon gång.

T: Har f.ö. fixat min dator. Tror jag iaf. Har kunnat använda den hela kvällen utan blåskärm nu, så hoppas den ska hålla tills DH, och även under DH.

@Slew: Har tyvärr inte sett några batteriladdare på parkeringen. Så det kan bli svårt, om du inte parkerar någon annanstans (Har för mig att det kan finnas vid Kinnarps, men då får man gå en BRA bit)

Oh, och du kan adda mig som StellHell på D16:45

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ofc, ofc.

Jag är långt ifrån den person jag är här som jag är RL.

Men, tänk er att ni praoar på ett dagis, där alla ungar är idioter och kastar leksaker och skriker och har sig. Det blir svårt att gilla dessa barn, men sen när man kommer hem så har man 10 småsyskon i samma ålder som man gillar eftersom dom inte beter sig som idioter.

Nu säger jag inte att alla är idioter på GTAsajten, men många är lustiga och jobbiga, vilket jag inte pallar. Speciellt inte på internet där man kan säga vad fan som helst i princip.

Sen är det förstås lite av en image jag har fått, och som jag faktist inte vill tvätta bort. Gillar att vara den "elaka" i admin-kåren, och jag tucktar inte efter att folk ska se upp till mig. Det gör det lättare för mig att sticka härifrån om jag skulle vilja det någon gång.

Om Hultan gör dig till root kan ni leka good root-bad root :):rolleyes:

Jag upptäckte en "ny" StellHell när vi lirade tibia, den bilden har jag kvar av dig. Dvs. en hjälpsam och trevlig snubbe :o

---

Topic, typ: Ingen på forumet som ska vara med i någon rolig turnering? (t.ex. cs) Skulle vara kul att följa hur det går för er hemifrån isf. :o

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

well, det är väl självförvållat.

Jag har hela mitt liv blivit kallad snäll, rolig och hjälpsam, och är sån som person. Allt har ju dock en baksida, då jag är lättirriterad och blyg som få. Inte den besta kombinationen, då det lätt blir fel.

Jag är snäll och hjälpsam så jag kan vilja fråga om folk behöver hjälp, men min blyghet gör att jag inte frågar. Blir jag förfrågad hjälper jag oftast till, men får jag inget tack kan jag bli grymt irriterad och tjura i flera dagar.

Drar jag ett skämt men någon inte fattar kan jag utan att egentligen mena det säga att någon är en idiot eller liknande, då jag vill att alla ska gilla min humor. Detta är dock ovanligt, då min humor är så bred att jag nästan aldrig träffar folk som jag inte kan få att skratta. Jag kan dock aldrig vara rolig bland folk jag inte känner pga. min blyghet, utan måste få påbackning av folk jag känner innan jag kommer i mitt essé.

Så, jag har många personligheter kan man säga.

Internet: StellHell, han som alla vet om. Ond och tvär.

Hemma: Idiot, bokstavligen. Är jag hemma och ingen annan mer än familjen är hemma är jag gravt störd.

Polare: Sprall-Allan. Sympatisk och rolig som få, men jag är som min far jävligt otrevlig på ett trevligt sätt. (Alltså, jag kallar mina nära och kära för idioter, bögjävlar och liknande, utan något illa menat)

Skolan: Slapp, slö och störd. Klassens pajas, och alla lärares favoritmobboffer.

Okändisar: Sepeblyg och fåordig. Snällheten kommer fram lite extra, då jag inte kör mina fula ord och annat. Mina RL-polare skulle tycka jag var "bögig" som var så snäll som jag är i detta stadie. <-- DH Stell (kolla bara på PPP-Stell som står utanför gemenskapen på DHS06 fotonen)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om Hultan gör dig till root kan ni leka good root-bad root :o:)

Grattis till ett av de sämsta skämten jag hört på länge! :P

*text*

DH Stell (kolla bara på PPP-Stell som står utanför gemenskapen på DHS06 fotonen)

Oj, då kanske jag får ändra uppfattning om dig :o Men det är ju inte för inte som jag tyckt som jag tyckt. :rolleyes:

Jepp, fan vad utfryst du ser ut ;)

Haha, ja, men jag trodde att det var resten av gänget som inte ville ha honom i gemenskapen just för att de trodde han alltid är/var Admin-StellHell. Jag trodde verkligen inte att det var tvärtom: Att blyg-Stell inte tordes krama folk :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket text.

Jag fick uppleva hjälp-stell nästan första gången jag lade märke till dig, då du hjälpte mig otroligt mycket med Diablo II. Det är ett under att du inte lackade på mig med alla mina frågor jag hade, speciellt när de flesta frågor hade ett ganska självklart svar haha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick uppleva hjälp-stell nästan första gången jag lade märke till dig, då du hjälpte mig otroligt mycket med Diablo II. Det är ett under att du inte lackade på mig med alla mina frågor jag hade, speciellt när de flesta frågor hade ett ganska självklart svar haha.

Han lackade ju inte ens när Siana vart PK'ad av Hunter :unsure: "haaalp! Hunter ish pk!" :lol:

---

Vilka blir årets Ica Candy-Sikorka då? :D:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets Skorka-IceCandy blir Henkibojj-IceCandy :lol:

Hon har lovat mig en klapp på huvet :unsure: Sen har hon sagt att jag ska få sitta bredvid henne och lapa vatten. Låter ju ok :lol:

Ice Candy

Jag

"Du får komma och sitta på stolen bredvid mig. Jag headshottar eventuella geeks som egentligen skulle haft platsen. Så kan jag klappa dig och klia dig bakom örat. Också kan jag bjuda dig på typ vatten.

Vad säger då zikårkah om det?

Jag runkar av honom med andra handen, det är lungt.

Och vattnet måste lapas? Jag är på!

Oja, apesolut

Fan, vilken rulle!! :D

Haha, animalpr0n och handjobz i ett.

På en DATORMÄSSA! kan det bli bättre?

Jag handjobar en cyclop, samtidigt som jag sköter min hest, i ett trångt uttrymme full med svettiga datornördar, jolt och datorer. Det blir en.. Bestseller? För sånt finner alla tändande.

Med rätt marknadsföring, ja. Webcam upp på stora scenen vettu så är det bra :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En tanke slog mig: Tänk om det visar sig att Jacker faktiskt är bög och att han gör vissa närmanden under DH. Fyfan vad kul det skulle vara. :D

"Uhm, Elias.. Ska du med till sovsalen?"

"Njaae, tänkte inte sova riktigt än"

"Vem har sagt att vi ska sova? :lol: "

"Höhöhö, höhö. :D "

"Hmm.. :unsure: Ja, jag.. går väl nu då... Ses imorrn.. :lol:;) "

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...